اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85135
تاریخ انتشار: 1395/09/18 21:39
مراسم ختم و سومین روز درگذشت این پدر گرانقدر فردا جمعه صبح از ساعت 8تا 10 بر تربت پاکش واقع در قبرستان طایفه نصیر و سپس از ساعت 10 تا 14 در مسجد علاسوندی های مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از مسجدسلیمان «کرم شبانی گلوگردی» پدر شهید «رضا شبانی گلوگردی» به علت ایست قلبی در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان دارفانی را وداع گفت.
مراسم تشییع پیکر این پدر والامقام روز گذشته با حضور مردم شهیدپرور، جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگر و رئیس اداره بنیاد شهید و ایثارگران مسجدسلیمان برگزار و در آرامستان قبرستان فامیلی باغ نصیرها به خاک سپرده شد.
مراسم ختم و سومین روز درگذشت این پدر گرانقدر فردا جمعه صبح از ساعت 8تا 10 بر تربت پاکش واقع در قبرستان  فامیلی طایفه نصیر و سپس از ساعت 10 تا 14 در مسجد علاسوندی های مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.
به گزارش عصر جهان، شهید شبانی گلوگردی اول مهرماه ۱۳۵۲ در شهرستان مسجدسلیمان و در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود. این شهید بزرگوار دارای خصائل نیکوی بسیاری بود و مهربانی ودلسوزی ایشان زبانزد مردم و فامیل بود. نماز و روزه اش ترک نمی شد و همیشه توکلش به خدا بود. ایشان از همان سنین پایین در کار و تلاش و نان آور خانواده بود.
شهید رضا شبانی گلوگردی در پایگاه مقاومت بسیج مسجد صاحب الزمان به عنوان یک بسیجی فعال عازم جبهه شد. این شهید بزرگوار سرانجام در تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ بر اثر حملات شیمیایی رژیم بعثی عراق در دارخوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
تنظیم کننده خبر:پریسا طاهری

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*