اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85147
تاریخ انتشار: 1395/09/19 21:04
در غیاب تماشاگران قرمز و آبی؛
تیم تحت رهبری سعداوی در این مسابقه علیرغم خلق و هدر دادن چندین موقعیت گلزنی به لطف تیز هوشی و جای گیری مناسب ساسان انصاری گلزن اول فولادسازان و لیگ برتر بازهم به یک برد شیرین دیگر دست یافت و تا رده ی ششم جدول رده بندی صعود نماید.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محمد ابولیان(نوروزی)
استقلال خوزستان 0-1 فولاد خوزستان
*گل:6-45ساسان انصاری
 *اخطار:محمدطیبی استقلال(79) خوزستان،یوسف وکیا (35)فولاد خوزستان
*اخراج: محمودمطلق زاده 2-90
*داور: تورج حق وردی
*کمکها: مهدی عالی قدر،قهرمان نجفی
*چهارچوب رقابت: هفته سیزدهم لیگ برتر(جام خلیج فارس)
*محل برگزاری: ورزشگاه غدیراهواز
*زمین: هموار
*تماشاگر:بدون تماشاگر(به علت محرومیت استقلال میزبان این مسابقه از تماشاگرانش)
*روزبرگزاری: آدینه 19آذرماه95
*ساعت برگزاری: 15
 *هوا: آفتابی
 *ترکیب استقلال خوزستان
وحیدشیخ ویسی،حسن بیت سعید،سلمان بحرانی (62 فرشاد سالاروند)،عزت اله پورقاز،پیمان شیرزادی،دانیال ماهینی(63 حسین بهرامی)،محمدطیبی،میثم دورقی،علی اصغرآشوری (71 عقیل کعبی)،مهدی مومنی،پیمان شیرزادی
*سرمربی: سیروس پورموسوی
 *ترکیب فولادخوزستان
وحیدطالب لو،ساسان انصاری، عبداله ناصری(71 محمودمطلق زاده)، عبداله کرمی، حمید بوحمدان،یوسف وکیا(84سروش سعیدی)،احمدعبداله زاده،ماتیاس چاگو(89بهرام رشیدفرخی)،ایوب والی،سینامریدی،اسماعیل شریفات
*سرمربی: نعیم سعداوی


درچهارچوب رقابت های فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس و از هفته سیزدهم این مسابقات در شهرآورد بدون تماشاگرآبی و قرمزخوزستان فولادسازان با تک گلی که  ساسان انصاری در وقت های تلف شده نیمه نخست به ثمررساند.توانست با حفظ این نتیجه در چهل و پنج دقیقه دوم بازی در این مسابقه مهیج و بدون تماشاگر به یک پیروزی ارزشمند دیگردست یابد و تا رده ی ششم جدول رده بندی صعود نماید.تیم تحت رهبری سعداوی در این مسابقه  علیرغم خلق و هدر دادن چندین موقعیت  گلزنی به لطف تیز هوشی و جای گیری مناسب ساسان انصاری گلزن اول فولادسازان و لیگ برتر بازهم به یک برد شیرین دیگر دست یافت تا هواداران پرشمار خود را برای رسیدن به روزهای بهتر امیدوار نگه دارد.
در سوی دیگر میدان یاران پورموسوی از آن طراوت بازی قبل خود در مقابل سایپا بدور بودند و با بی دقتی تمام و تعلل مهاجمان این تیم چند موقعیت بدست آمده برای گلزنی به حریف را یکی پس از دیگری ازدست دادند تا در پایان این بازی مهیج بدون تماشاگرکه به عنوان میزبان در مقابل فولاد قرار گرفتند شکستی دیگر را در کارنامه نیم فصل شان در لیگ برتر به ثبت برسانند
*جریان گل:
 دقیقه 1-45بازی ساسان انصاری با پاس یارهمدسته خود در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت عالی شد که با تعقیب این پاس مناسب با یک ضربه ی تمام کننده و زمینی دور ازدستان شیخ ویسی تنها گل این بازی رابه ثمر رساند.
*دقیقه 40ضربه ی عبداله ناصری با برخورد به دیرک دروازه شیخ ویسی هدر رفت.
* دقیقه 69مهدی مومنی در حالیکه طالب لو را هم جا گذاشته بود توپ را روی خط دروازه ی حریف به دیواره دفاعی فولاد بزند تا این موقعیت برای جبران گل تساوی آبی پوشان از دست رود.
*دقیقه 80درپی  اشتباه خط دفاعی آبی پوشان در پاس به عقب به شیخ ویسی این ضربه به شکل خطرناکی از کنار دروازه شیخ ویسی عبورکرد تا یک ضربه کرنر به نفع فولاد تبدیل شود.
*دقیقه 2-90محمود مطلق زاده که در نیمه دوم بجای عبداله ناصری به میدان آمده بود پس از بیست دقیقه از حضورش در این بازی نمی گذشت  با خطا بر روی بازیکن تیم میزبان به صورت مسقیم با دریافت کارت قرمز ازسوی حق وردی قاضی میدان از زمین مسابقه اخراج شد.
نعیم سعداوی در کنفرانس خبری بعد از بازی:
به معنای واقعی فوتبال بدون تماشاگر معنا ندارد. این حق طبیعی مردم و هواداران است و در روزی که در یک هوای خوب می‎توانستند باشند؛ نبودند. هر دو تیم به دنبال 3 امتیاز بودند و تلاش و موقعیت‌هایی را ایجاد کردند. امروز شاهد فوتبال ناب خوزستانی بودیم.
خوش شانس بودیم از گل زده به خوبی حفاظت کردیم. تبریک می‎گویم به بچه‌هایم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. از هیئت مدیره تشکر می‌کنم که با اقدامات خوبشان تیم را به خوبی حمایت می‎کنند.


سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری بعد از بازی:
مستحق این شکست بودیم تیمی که مدعی قهرمانی است و شعارمان این بود که امسال هم می‌توانیم شگفتی‌ساز باشیم نشان دادیم هنوز به افکاری که نیاز داریم نرسیدیم.
به فولاد و سعداوی تبریک می‌گویم که حقشان بود این بازی را ببرند. متاسفانه در نیمه اول بازیکنان در حد نام خودشان ظاهر نشدند و در بین دو نیمه هر قدر فکر کردم جمله به آنها بگویم چیزی به ذهنم نیامد.

امروز بازیکنانم  به غرور خودشان باختند. البته فولاد تیم خوبی بود اما بازیکنان ما بعد از برد سایپا خودشان را فراموش کرده بودند.من وظیفه‌ام را انجام دادم و نمی‌خواهم در خصوص مسائل مالی صحبت کنم. به بازیکنان هم گفته‌ام که فعلاً دنبال پول نباشند و هر اتفاقی که می‌خواهد بیفتد نیم‌فصل رخ می‌دهد.
وقتی بازیکن توپ را گل نمی‌کند به پول و سرمربی چه ربطی دارد، وقتی حریف روی یک حادثه به گل می‌رسد به پول ربطی ندارد مطمئناً در بازی آینده تعدادی از بازیکنان را تغییر می‌دهم تا نفراتی که در زمین هستند هم بدون غرور باشند و هم با انگیزه.تا مالک گروه ملی مشخص نشود نمی‌دانیم چه کاره هستیم نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد و همه به مدیریت باشگاه بستگی دارد. سعی می‌کنیم در دو هفته باقیمانده هم امتیازات لازم را بگیریم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*