اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85165
تاریخ انتشار: 1395/09/20 21:37
همه مي دانند که خيانت کار درستي نبوده و غيرقابل قبول است اما برخي از مردان خيانت را جايگزين حل مسئله يا حتي طلاق مي کنند.

عصرجهان-عده اي از مردان هم هستند که از زندگي زناشويي شان راضي هستند اما کنجکاوي آن ها را به سمت خيانت مي کشاند. اين واقعاً غم انگيز است که زني به خيانت همسرش پي ببرد اما اگر برخي از دلايلي را که باعث مي شود مردان تعهد خود را فراموش کنند، بداند، شايد بتواند به راحتي از اين مسئله پيشگيري کند.


1-انتظار غيرمنطقي دارد
مرد معتقد است همسرش نيازهاي عاطفي و جنسي او را برآورده نمي کند. مرد ممکن است اولويت هاي مختلف زن همانند کار و بچه و امور مالي را در نظر نگيرد و اين همان جايي است که فکر مي کند توجه کافي نمي گيرد و به سمت خيانت کشيده مي شود.
2-عشق از دست رفته
يکي از مهم ترين دلايلي که مرد به سمت خيانت مي کشاند اين است که احساس مي کند، بين او و همسرش ديگر عشقي باقي نمانده است. بعد از سال ها زندگي با همسر ممکن است مرد در رابطه اش تغيير رويه بدهد، او نمي تواند به جدايي از همسرش فکر کند چون دردناک و غير قابل تصور است: بنابراين به جاي جدايي ممکن است به جايي برود که رضايت فيزيکي اش به دست بيايد . خيانت هيچ گاه نمي تواند کمک کننده باشد بلکه فقط جدايي را به تأخير مي اندازد.
3-از دست رفتن جذابيت
اين مورد از شايع ترين دلايل خيانت مردان برشمرده شده است. اين به طور معمول اتفاق مي افتد که بعد از يک مدت طولاني زن در انجام مسئوليت هاي خود در رضايت بخشي جنسي مرد و نگهداشتن علاقه او تنبلي و کوتاهي کند.
بسياري از زنان متأهل ديگر در حفظ تناسب اندام و مراقبت از خود سهل انگار مي شوند و ديگر نگراني ندارند. اين باعث مي شود زن به يک باره جذابيت خود را از دست بدهد. از سوي ديگر مرد هم همسرش را تا جذاب مي بيند و فکر مي کند برقراري رابطه جنسي برايش مانند قبل رضايت بخش نيست.
4-زنان به آن ها اجازه مي دهند
زني که خيلي زود شوهر خيانت کارش را به خاطر رفتاري که داشته، مي بخشد در اصل دارد او را تشويق به انجام دوباره اين کار مي کند. او شايد اين کار به خاطر ترس از تنهايي يا به دليل که ذاتاً موجود مهرباني است، انجام دهد. علاه بر اين، برخي از زنان احساس مي کنند مسئول خيانت همسرشان هستند و چون خودشان را سرزنش مي کنند تلاش مي کنند روابطشان را بهبود ببخشند. گاهي اوقات قلب آمرزنده يک زن ممکن است مرد را بارها و بارها به سمت خيانت بکشاند.
5-زنان نق نقو
زناني که مدام غر مي زنند هم مي توانند دليل کافي به دست مرد بدهند تا کج برود. بيشتر مردان بر اين عقيده هستند که زناني مرتب نق مي زنند از نظر عاطفي و فيزيکي فرسوده هستند و به پايان دادن رابطه فکر مي کنند. اين قبيل زن ها مرتب در جنگ و دعوا هستند و ابزار لازم براي سردرد را فراهم مي کنند. مرد هم به جاي مصرف مسکن براي تسکين درد خيانت را انتخاب مي کند تا از خانه اي که مهر و صفايي ندارد، فرار کند.
تهيه و تنظيم: ستوانيکم "نعمت ايماني" مشاور و مددکار اجتماعي کلانتري 11 بجنورد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*