اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85262
تاریخ انتشار: 1395/09/25 02:29
قطع و سرقت تیرک های برق روستاهای خالی از سکنه لنده از اقدامات جدید سارقان هست که ظاهراً از دید مسئولان اداره برق تاکنون پنهان مانده است.

عصرجهان-مهاجرت روستائیان به شهر‌ها و خالی شدن آن‌ها از ساکنین بهانه‌ای شده است تا سارقان در کمال آرامش اقدام به سرقت کنند.
امروزه مهاجرت از روستا‌ها به شهر به گونه‌ای سریع رشد پیدا کرده که چندین روستای شهرستان لنده نیز به طور کامل خالی از سکنه شده است و این خالی شدن بستری مناسب برای هزاران مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرده است.
خالی شدن روستا‌ها فرصت مغتنمی است برای حضور سارقان در این روستا‌ها تا با خاطری آسوده اقدام به سرقت درب و پنجره‌ها، لوله‌های آب و سیم‌های برق کنند و این در حالی است که عده‌ای از آنان در روز روشن اقدام به سرقت می‌نمایند.
قطع پایه‌های چوبی و سرقت سیم‌های برق از شگردهای جدید سارقان در روستاهای سلمان و راوک در بخش موگرمون شهرستان لنده است که ظاهراً از دید مسئولان اداره برق به واسطه خالی بدون و عدم اطلاع رسانی تاکنون پنهان مانده است.
گفتنی است روستاهای سلمان و راوک در فاصله ۲۰کیلومتری مرکز شهرلنده از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده می‌باشد.-شهرستان لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است

    

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*