اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85317
تاریخ انتشار: 1395/09/29 01:07
در واکنش به اظهارات زارعی مطرح شد
بینی و بین الله آقای "هدایتخواه" هیچ وقت برای استخدام و واگذاری پروژه عمرانی به فرد خاصی کوچک‌ترین سفارش را نداشت و در هر مکان مقدسی در این دو زمینه حاضر به سوگند هستم.

عصرجهان-مدیرکل سابق راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنان زارعی نماینده بویراحمد و دنا گفت: اول اینکه بکار گیری نیروهای شرکتی از دوره اصلاحات آغاز شد نه دولت قبل و دوره نمایندگی دکتر هدایتخواه، دوم در گذشته بکارگیری به این شکلی که هم اکنون وجود داشته و باید با نظر یک فرد خاص با اهداف خاص بکار گیری شود و با احساسات مردم صادق دل بازی شود، چنین نبود.
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در واکنش به استخدام‌های فله‌ای در برخی ادارات و شرکت‌های دولتی گفته است: در راه و شهرسازی و دانشگاه یاسوج بعد از بکارگیری نیروهای فله‌ای در پنج شش سال گذشته که نیروهایی بدون استحقاق بکار گرفته شدند، بعد آن یک نفر به کار گرفته نشده است.[کلیک کنید] که این صحبت زارعی سبب واکنش احمد جمشیدی مدیرکل سابق راه و ترابری شد.
جمشیدی افزود: خدا را گواه می‌گیرم در گذشته یک نیروی شرکتی با اسرار آقای دکتر «هدایتخواه» نماینده وقت بویراحمد و دنا در این اداره بکار گرفته نشد و مطابق با نیاز نیروهای را استفاده کردیم که اتفاقا بسیاری از این افراد مخالف آقای «هدایتخواه» بودند و برخی نیز از بستگان زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا است.
وی عنوان کرد: آقای هدایتخواه کسی نبود در مسائل جزئی دخالت کند و یا بگوید فلانی با من بوده و فلانی نبوده و نباید در یک جای مشخصی بکار گرفته شود خدا را گواه می‌گیرم یک بار در زمینه استخدام و بکارگیری افراد به هر شکل ممکن ورود نکرد.
مدیرکل سابق راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بینی و بین الله آقای «هدایتخواه» هیچ وقت برای استخدام و واگذاری پروژه عمرانی به فرد خاصی کوچک‌ترین سفارش را نداشت و در هر مکان مقدسی در این دو زمینه حاضر به سوگند هستم.
جمشیدی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی پیمانکاران اداره راه و ترابری در دوره نمایندگی هدایتخواه پروژه‌های مختلفی را از طریق ترک تشریفات برنده شدند بیان کرد: چنین چیزی صحت ندارد همه آن پروژه‌ها را از طریق مناقصه برنده شد جز یک پروژه که اون هم به دستور استاندار وقت ترک تشریفات واگذار شد.
وی تصریح کرد: بله در زمینه تخصیص اعتبار پروژه‌ها آقای «هدایتخواه» تلاش می‌کردند و معتقدند بودند حق پیمانکار باید سریع پرداخت شود و در این زمینه نیز تلاش می‌کردند که اعتبار لازم به استان داده شود که موفق نیز بود.
جمشیدی هدایتخواه را نیروی دلسوز واقعی برای مردم و نظام دانست و گفت: نماینده سابق بویراحمد و دنا همیشه خواهان این بود که سعی کنید حقی از کسی تضییع نشود و هیچ وقت دنبال این نبود تنها پیگیر کار و اشتغال برای کسانی باشد که بتواند با آن‌ها معامله کند تا رای جمع کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*