اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85364
تاریخ انتشار: 1395/10/01 20:52
با مشخص شدن اسپانسر جدید از سوی استاندار؛
استقلال خوزستان علیرغم قهرمانی در فصل گذشته، روزهای سختی را از نظر مالی پشت سر می گذارد؛ این در حالی است که این تیم یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز محسوب می شود.

عصرجهان-وضعیت نابسامان استقلال خوزستان باعث شکل گیری واکنش هایی از سوی کادرفنی و بازیکنان این تیم شده است و آنها که از مشکلات مالی در ابتدای فصل به شدت گله داشتند، در انتظار تعیین مالکیت جدید بودند تا وضعیت آبی‌ها را مشخص کند.
شریعتی، استاندار خوزستان امروز با حضور در جمع اعضای این تیم و گفتگو با آنها در نهایت اعلام کرد از این پس شرکت "گروه ملی" متولی این باشگاه خواهد بود و ابراز امیدواری کرد که شرایط این باشگاه با این تغییرات بهبود یابد.
شریعتی که در محل تمرین استقلال خوزستان حضور یافته بود در ادامه صحبت های خود با اعضای کادرفنی و مدیریتی و بازیکنان این تیم اعلام کرد که شرکت "گروه ملی ایران" اسپانسر باشگاه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و از این پس متولی باشگاه استقلال خوزستان این شرکت خواهد بود.
استقلال خوزستان که پیش از این با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد و بیم از دست رفتن ستاره هایش نیز می رفت اکنون با تغییرات ایجاد شده باید دید چه شرایطی خواهد داشت.

منبع: ورزش سه


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*