اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85417
تاریخ انتشار: 1395/10/04 23:19
تیراندازی در مراسم ختم مرد آبادانی در منطقه طیب 17 این شهر، باعث کشته شدن یک پسر نوجوان 13 ساله و زخمی شدن 2 جوان دیگر و 2 مامور پلیس شد

عصرجهان-ساعت 11 شنبه ماموران کلانتری 13 شهری آبادان در تماس اهالی منطقه طیب از ماجرای تیراندازی های زیادی در یک مراسم عزاداری با خبر شدند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران برای پایان دادن به این تیراندازی در محل حاضر شدند که در برابر چند جوان که با اسلحه کلاشینکف و کلت کمری تیراندازی می کردند قرار گرفتند.
در این مرحله ماموران کلانتری 13 اعلام درخواست کمک از دیگر کلانتری ها و نیروهای امداد و یگان پلیس آبادان کردند.
ماموران قبل از حضور نیروهای کمکی پی بردند که مردان مسلح اسلحه ها را داخل خودرویی پنهان کرده و تیم پلیسی برای دستگیری مردان مسلح و توقیف خودروی آنها وارد عمل شدند که در این مرحله خودروی مردان مسلح به سمت جمعیت حاضر در مراسم ختم حرکت کرد.
در ادامه، ماموران که برای دستگیری خودروی مردان مسلح وارد عمل شده بودند در برابر حمله افراد حاضر در مراسم عزاداری روبرو شدند که زنان و مردان اقدام به سنگ پرانی و چاقو به سمت ماموران کردند.
ماموران سعی داشتند با شلیک تیرهوایی جلوی حمله زنان و مردان را بگیرند که بی نتیجه بود و در این ماجرا دو مامور پلیس، هدف چاقو و سنگ قرار گرفتند.
با حضور نیروهای کمکی پلیس در محل، دو مامور زخمی به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند و در گام بعدی ماموران پی بردند که تیراندازی های مردان مسلح در این مراسم ختم باعث کشته شدن پسر 13 ساله و زخمی شدن 2 جوان دیگر از ناحیه پا شدند.
در حالی که ماموران پلیس آبادان اقدام به شلیک تیرهوایی کردند، تجسس برای روشن شدن ماجرا که گلوله کدام اسلحه باعث کشته شدن پسر نوجوان و زخمی شدن 2 تن دیگر شده، آغاز شده است.
بنا به این گزارش، تجسس برای دستگیری مردان مسلح و شناسایی عامل قتل پسر نوجوان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است.
سرهنگ همت علی ترکرانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آبادان نیز با تایید این درگیری، گفت:اوضاع این منطقه فعلا آرام است و نیروهای پلیس در منطقه حضور دارند.منبع/ایرنا

برچسب ها:
آبادان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*