اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85435
تاریخ انتشار: 1395/10/05 21:18
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر خبر داد:
سرهنگ جلیل زبیدی: متهم در ابتدا منکر جرم ارتکابی خود بود، اما با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس، به بزه انتسابی خود معترف شد

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی توسط ماموران پلیس فتا در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ جلیل زبیدی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس اقدام به انتشار عکس های خانوادگی و خصوصی وی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نموده، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان ماهشهر قرار گرفت.


این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های فنی پلیسی و اخذ استعلامات لازم متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ادامه داد: متهم در ابتدا منکر جرم ارتکابی خود بود، اما با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس، به بزه انتسابی خود معترف شد.
سرهنگ زبیدی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست؛ به جهت پیشگیری از هرگونه سوء استفاده افراد سودجو، از ایجاد ارتباط با افراد ناشناس در فضای مجازی خودداری نمایند.

برچسب ها:
ماهشهر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*