اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85449
تاریخ انتشار: 1395/10/06 00:36
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران اعلام کرد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران با اشاره به برگزاری 9 دی در گچساران گفت: سخنران یوم‌الله 9 دی شهر گچساران دکتر محمدمهدی عبدخدایی خواهد بود.

یدالله مرادی امروز در گفت‌وگو با فارس در گچساران، اظهار کرد: نهم دی ماه برگ زرینی در جمهوری اسلامی بود که مردان و زنان ایرانیان را به حساب خود نوشتند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: مردم انقلابی ایران در این روز بزرگ پای آرمان‌هایشان ایستادند و با حضورشان به دنیا نشان دادند برای نظام و آرمان‌هایشان در برابر دنیا می‌ایستند.
وی افزود: روز نهم دی ماه روز خروش ملت ایران و بیدار کردن سران فتنه 88 بود که مردم با بیعت مجدد با رهبری سیلی محکمی بر گوش سران فتنه زدند.
مرادی تصریح کرد: مردم در یوم‌الله نهم دی ماه ثابت کردند دشمنان خود، انقلاب و رهبری را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنهارا نخواهند خورد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با یادآوری جمله امام راحل(ره) که فرمودند و تاکید کرد: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت‌تان آسیبی نرسد.
مرادی اذعا کرد: مردم با بصیرت ایران به خوبی در عمل ثابت کردند به این پیام امامشان پایبند هستند.
وی بیان کرد: روز نهم دی ماه فرق مردمان کوفه و ایران را به خوبی نشان داد به گونه‌ای که پایه‌های کاخ سفید را به لرزه در آورد.
مرادی در ادامه افزود: این روز بزرگ یک امتحان الهی بود که مردم با بصیرت ایران سربلند بیرون آمدند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های مناسبی در این چند روز تدارک دیده شده است، ابراز کرد: مراسم نهم دی ماه روز پنج‌شنبه در مسجد صاحب‌الزمان(عج الله) گچساران با سخنرانی دکتر محمد مهدی عبدخدایی دبیر‌کل جمعیت فداییان اسلام راس ساعت 10صبح برگزار می‌شود.

برچسب ها:
گچساران ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*