اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85452
تاریخ انتشار: 1395/10/06 01:10
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده اند و با داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

عصرجهان

 مهناز افشار و بچه هایش در فیلم سینمایی "گیلدا" ساخته کیوان علیمحمدی و امید بنکدار که در تلاش است خود را به جشنواره برساند. 

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدسلفی عزیزان در حاشیه یک دورهمی هنری. سیما تیرانداز، مارال فرجاد، شبنم قلیخانی و سام قریبیان.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدنازنین بیاتی در حال انجام اُپتیمتری. 

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدپست های یلدا تا زمان گردآوری عکس های این شماره هنوز آن طور که باید شروع نشده بودند و در حد همین سلفی و یا تبریک پیشاپیش و تصاویر مقدمه سازیِ میز و کُرسی امشب بودند. انشاالله در شماره بعدی که به احتمال زیاد روز شنبه خواهد بود عکس های یلدایی عزیزان را پوشش خواهیم داد.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدحدیث میرامینی پس از خروج از صف انارِ بازار تره بار تجریش.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدبنیامین و بارانا با نسیم دیداری تازه کردند که این عکس مربوط به همین دیدار است. خداوند متعال روح مادرِ بارانا را در کنار تمامی رفتگان مورد رحمت خویش قرار دهد.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدعزیزان هنرمند برای حضور در یک جشن یلدا به قزوین دعوت شده اند. مجید صالحی، امیرمحمد زند، سامان گوران، امیر نوری، شهرام قائدی، عباس جمشیدی، رضا توکلی و شاهرخ استخری. شاهرخ جان دیگر نیازی به گفتن من نیست، خودت حواست باشد و از خود مراقبت کن!

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینید سلفی جالب شقایق فراهانی با یک جمله پشت وانتی جالب.  

آبروی اهل دل از خاک پای مادر است

هر چه دارند این جماعت از دعای مادر است

آن بهشتی را که قرآن می کند توصیف آن

صاحب قرآن بگفتا زیر پای مادر است

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدپستِ ناله محورِ بهنوش طباطبایی که معلوم نیست خواسته یلدا را تبریک بگوید یا حالِ یک ملت را خراب کند. در احوال بهنوش جان دخالت نمیکنیم و میگذاریم در حال خودش باشد. او و چند تا شمع! 

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدلیلا جان حاتمی در مراسم اکران خصوصی فیلم "وارونگی" ساخته جدید بهنام بهزادی. پالتوی قهوه ای، کیف قرمز، پیراهن طوسی، دستکش سبز، شال صورتی! لیلا جان کدام دیوار مهربانی شهر انقدر تنوع جنس دارد؟! آدرسش را بگو ما هم یک سر برویم!

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدای کاش در خندوانه هم مثل دورهمی در بخشی از برنامه شوخی شوخی با موزر به جان میهمانان می افتادند و کمی به روزبه نعمت اللهی صفا میدادند!

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدشهاب حسینی و عادل فردوسی پور، پس از مصاحبه جذاب و شنیدنی که شب گذشته در ویژه برنامه یلدای ۹۰ داشتند و شب خوبی برای مخاطبین این برنامه رقم زدند. عادل هم خوشحال از اینکه بالاخره یکی از مصاحبه هایش مجوز پخش گرفت!

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینید

سلفی سمانه پاکدل در حال بازگشت از خشکشویی.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدفریبا متخصص، سحر جعفری جوزانی و سیما تیرانداز در اتاق گریم پروژه جدیدشان که نامش "دیوار سکوت" است.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینید

 پریناز ایزدیار طی بیانیه ای از دنیای اینستاگرام خداحافظی کرد. در این چند سال از این خداحافظی ها کم ندیده ایم و شکی در بازگشت وی وجود ندارد. نهایتش این است اگر دیدیم بازگشتش به تاخیر افتاده، علی فتح الله زاده و امیر عابدینی را میفرستیم برای مذاکره و بازگرداندنش. کارشان ردخور ندارد.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدهر چه بیشتر میگذرد و برف ها بیشتر آب میشوند، چهره های عزیز مجبورند خود را به ارتفاع بالاتری از سطح دریا برسانند تا عکس برفی بگیرند. اصلاً بعید نیست فردا یکی از عزیزان در قله کیمانجارو برایتان عکس برفی پست کند!

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدسلفی "مثلاً حواسم نیست" حامد بهداد در حال رانندگی. فرض کنید یک نفر پشت فرمان و در حال رانندگی باشد و از خود در حالی که حواسش جای دیگری است، سلفی بگیرد. عزیزان دارند مرزهای تخیل را جابجا میکنند!

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدتبریک یلدایی فقیهه سلطانی با این عکس در کنار همسر عزیزش جناب امیدیان.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینید آخرین عکس های پاییزی در آخرین روزهای پاییزی. با تشکر از مصطفی کیایی و خانواده محترم.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدسلفی بدون شرح سعید نعمت الله از عجیب ترین زاویه ای که میتوان درون خودرو سلفی گرفت! با حضور استاد بهزاد فراهانی و بهناز جعفری.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینید بابک کریمی، حی و آماده برای شروع مراسم اش. مرد خوبی بود. حیف شد. (دور از جانش)

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدمهتاب کرامتی با این عکس ۷۰ سالگی یونیسف و ده ساله شدن عضویتش در این سازمان جهانی را تبریک گفت! گویا سوژه برای تبریک گفتن ته کشیده است.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدعکسی جالب که سیاوش خیرابی به مناسبت تولدش به اشتراک گذاشته است. تبریک بی پایان به سیاوش عزیز.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدماهچهره جان الآن شما این پست را با امواج ساطع شده از پشمک حاج عبدالله آپلود کرده ای دقیقا؟!

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیداستاد محمود دولت آبادی در مراسم تشییع پیکر استاد جعفر والی. آرزوی سلامتی و طول عمر داریم برای فخر ادبیات ایران.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدسلفی پژمان بازغی در کنار دخترش نفس و دوستان دخترش در جشن یلدای مدرسه نفس اینا. همانطور که میبینید نفس با دیار دختر امیررضا دلاوری و جانان دختر آتیلا حجازی هم مدرسه ای است! یعنی بستگان درجه دوی این عزیزان به این خوبی که ما آن ها را میشناسیم و تشخیص میدهیم، نمیشناسند!

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدشکنجه های مادرانه لاله صبوری +عکس

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدیک تایلند رفته اند پدر ما را درآوردند! فقط هم عکس از فیل و فیل بازی این سفرشان میگذارند! واقعاً خیلی زرنگند!

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدمطابق این کپشن، در این عکس حال گلاره عباسی خوب است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیداین عکس پرستاره، خبر از یک پروژه تلویزیونی جدید میدهد. پروژه ای که به قطع یقین یک کار طنز است، وگرنه حمید لولایی و یوسف تیموری برای یک کار ملودرام عاشقانه در یک قاب جمع نمیشوند. امیدواریم این یکی خوب از آب دربیاید و پس از یک هفته پخش شدن از شبکه سه، ناگهان به شبکه مستند شیفت نشود..

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیداین عکس تمام قد ازلیلا جان حاتمی  صرفا به این خاطر گذاشتیم که در بدتیپیِ ایشان به اطمینان و اتفاق نظر برسیم! 

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینید

 عکسی لو رفته از عامل اقدامات تروریستی شب گذشته ی برلین و ترکیه. همانطور که در اخبار آمده، باشگاه بارسلونا مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدسحر دولتشاهی در مراسم اکران خصوصی "وارونگی".

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدسوگل طهماسبی هم عکسی از کودکی هایش گذاشت تا یک موقع فکر نکنیم در آن دوران دوربین عکاسی نداشتند.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدوقتی کفگیر به ته دیگِ ژست می خورد.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدحال مطلبمان را با عکسی از پارسا پیروزفر عزیز، خوب می کنیم.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدتصویری لو رفته از یکی از عوامل نفوذی ارتش آمریکا که سالیان سال است با کاراکتری مبدل در سینمای ایران فعالیت دارد.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدمحسن افشانی هم مدل شد. گویا مدلِ کفیِ کفش شده است.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدسلفی امیرحسین رستمی و پسر عزیزش عرشیا و سایر عزیزان حاضر در عکس.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدعکس مجله ای افسانه خانم بایگان در کتابخانه منزلش. یلدا را تبریک نگفته ولی به رسم ادب ما به ایشان تبریک میگوییم! 

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدسحر قریشی در حال گرفتن مشاوره برادرانه از جناب کارچی.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدسلفی علیرضا رئیسی و احمد پورمخبر در پشت صحنه کار جدید عزیزان. یک "باتری لاوِ" عجیبی در چشمان عمو احمد پنهان است. امیدواریم حین فیلمبرداری ترن آف نشود!

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینیدذوقِ اینستاگرامی پوریا پورسرخ از هدیه ای که یکی از رفقایش برای او جور کرده و از ستاره های رئال امضا گرفته است.

منتخب تصاویر اینستاگرامی هنرمندان را در منظوم ببینید

منبع: بیتوته



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*