اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85455
تاریخ انتشار: 1395/10/06 01:31
معاون فرماندار شادگان خبر داد:
نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان: این مراسم بنا به درخواستهای مردمی و برحسب وظیفه برگزار می شود و مدیریت آن بعهده ستاد شهرستانی با محوریت ناحیه مقاومت بسیج می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندارشادگان از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی خبرداد وگفت: این مراسم روز پنجشنبه نهم دی ماه جاری ساعت 10 صبح در مزار شهدای گمنام شادگان برگزار می شود.
معاون فرماندار شادگان در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این رابطه ، اظهار داشت: احساس وظیفه و بصیرت مردم آگاه و همیشه در صحنه، حماسه ماندگار 9 دی را خلق کرد.


وی از عموم شهروندان خواست به منظور تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری و افزایش وحدت و انسجام عمومی در این مراسم مهم که در خیابان باهنر غربی جنب مزار شهدای گمنام شادگان برگزار می شود، شرکت کنند.
آلبوغبیش یادآور شد مقام معظم رهبری تأکید کرده است که اولاً در بزرگداشت نهم دی جنبه های شعاری غلبه پیدا نکند و ثانیاً به عمق شعارها که حرف اصلی ملت ایران بود توجه شود.
معاون فرماندار شادگان در ادامه خاطر نشان ساخت این مراسم بنا به درخواستهای مردمی و برحسب وظیفه برگزار می شود و مدیریت آن بعهده ستاد شهرستانی با محوریت ناحیه مقاومت بسیج می باشد.

برچسب ها:
شادگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*