اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85469
تاریخ انتشار: 1395/10/07 00:05
در هفته پانزدهم لیگ برتر رخ داد؛
نمایش ضعیف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیمه نخست بازی، صدای اعتراض فوتبال دوستان آبادانی را در آورد-پس از اتمام این بازی هواداران خشمگین آبادانی در اقدامی جالب از سر مربی تیم خود حمایت کردند ولی شعارهای تندی را علیه مدیرعامل این تیم و همچنین ' هوری ' دروازبان صنعت نفت، سر دادند و خواستار کناره گیری این دو شدند.

صنعت نفت آبادان 0 – 1 گسترش فولاد تبریز
عصرجهان-تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در قالب هفته پانزدهم لیگ برتر با ترکیب حسن هوری، حسین بغلانی، فرشاد فرجی، محمد پور‌محمد، مجتبی ممشلی، زبیر نیک نفس(52 رضا نوروزی)، کیم، حکیم نصاری، رضا جبیره(79 حسین ساکی)، محمد شادکام(86 محمود داری‌زاده) و برونو اولیویرا و با سرمربیگری نادر دست نشان در ورزشگاه تختی آبادان از تیم گسترش فولاد تبریز میزبانی نمود
همچنین فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد تبریز، فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، بابک حاتمی، سیدمحسن حسینی، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، علیرضا نقی‌زاده، داریوش شجاعیان(84 مهران‌ فرضیات)، امین درویشی(58 مسعود ابراهیم زاده)، رضا خالقی‌فر(76 یوسف سیدی) و لوسیانو پریرا را به میدان فرستاد.
تک گل این دیدار توسط رضا خالقی‌فر در دقیقه 18 برای گسترش فولاد تبریز به ثمر رسید تا تیم فراز کمالوند چهارمین برد این فصل خود را به دست آورد
با این برد گسترش فولاد تبریز 20 امتیازی شد و به رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد؛ همچنین تیم صنعت نفت آبادان نیز با 16 امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.

  • نمایش ضعیف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیمه نخست بازی، صدای اعتراض فوتبال دوستان آبادانی را در آورد.
  • در پایان نیمه نخست این دیدار، هواداران آبادانی با تشویق عقیل اعتمادی دروازه بان دوم صنعت نفت، قرار گرفتن این بازیکن در دروازه نفتی ها را خواستار شدند.
  • رضا خالقی فر زننده گل تیم گسترش فولاد تبریز پس از تعویض در نیمه دوم از سوی هواداران آبادانی مورد تشویق قرار گرفت.
  • در پایان این بازی فوتبال دوستان آبادانی برکناری علی عیسی زاده مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان را خواستار شدند..
  • پس از اتمام این بازی هواداران خشمگین آبادانی در اقدامی جالب از سر مربی تیم خود حمایت کردند ولی شعارهای تندی را علیه مدیرعامل این تیم و همچنین ' هوری ' دروازبان صنعت نفت، سر دادند و خواستار کناره گیری این دو شدند.
  • در این کش و قوس ها و درگیری میان حاضران در ورزشگاه درب شیشه ای محل کنفرانس خبری نیز شکسته شد تا آبادان بعد از سومین شکست، ساعات نا آرامی را سپری کند.
  • فوتبال دوستان آبادانی تا 30 دقیقه پس از پایان بازی مقابل درب اصلی ورزشگاه تختی آبادان تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*