اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85503
تاریخ انتشار: 1395/10/08 01:28
فرماندار شادگان خبر داد:
فرماندار شادگان در بازدید از شرکت لبنیاتی نگاه دورق این شهرستان از ایجاد 50 فرصت شغلی با راه اندازی مجدد شرکت لبنیاتی نگاه دورق در این شهرستان خبر داد.

عصرجهان-مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان به اتفاق امرائی رئیس صندوق کار آفرینی امید استان خوزستان و جمعی از مسئولین ادارات ودستگاههای دولتی و مدیران بخش خصوصی شهرستان شادگان از بخش های مختلف شرکت لبیناتی نگاه دورق  بازدید کرد.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در بازدید از این شرکت  به تقویت بخش خصوصی و خرید محصولات داخلی اشاره کرد و گفت: شرکت های فارابی، سلمان فارسی، فولاد شادگان، بیمارستان شهید معرفی زاده و اتاق اصناف جهت تثیبت و تقویت اشتغال در سطح شهرستان جهت خرید محصولات از شرکت لبنیاتی نگاه دورق اقدام نمایند.
فرج اللهی با  اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و اشتغالزایی در سطح شهرستان گفت: این شهرستان دارای استعداد و توانمندی، ظرفیت و پتانسیل‌های خاص خود است که هر یک در راستای خود می‌تواند به پیشرفت و توسعه شهرستان کمک کند.
فرماندار  شادگان با بیان این مطلب افزود: شرکت لبیناتی نگاه دورق  که مدتی بدلیل مشکلات سرمایه ای غیر فعال بود که با پیگیری ها مجدانه نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و  فرمانداری در نیمه دوم امسال کار خود را مجدد آغاز کرد ودرحال حاضر این واحد با اشتغالزایی 50 نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم و در زمینه  تولیدات ماست و دوغ  مجددا فعال شد.
گفتنی است، شرکت لبنیاتی نگاه دورق  در زیر بنایی به مساحت 8700 متر مربع در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان شادگان واقع شده است.

برچسب ها:
شادگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*