اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85504
تاریخ انتشار: 1395/10/08 01:30
فرماندار شادگان در جلسه مدیریت بحران تأکید کرد:
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان: ادارات و دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران با برقراری کشیک شبانه روزی ضمن معرفی رابط بحران شماره تلفن تماس ضروری رئیس و جانشین اداره به فرمانداری اعلام شود.

عصرجهان-شادگان جلسه مدیریت بحران شهرستان به ریاست فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور سایر اعضاء با هدف اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت پیگیری خطرات احتمالی ناشی از فصل بارندگی، آبگرفتگی معابر و حوضه های آبریز دز و کارون، گرامیداشت پنجم دیماه سالروز زلزله دلخراش بم و نامگذاری روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی  احتمالی و پیگیری مصوبات جلسه قبل  در محل  فرمانداری برگزار گردید.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به هماهنگی لازم جهت شناسایی نقاط بحرانی شهرستان، اظهار داشت: کلیه ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان ضمن شناسایی نقاط و مشکلات بحرانی حوزه فعالیت خود، اقدامات لازم جهت رفع مشکلات اقدامات نمایند.
فرج اللهی فرماندار شادگان با بیان اینکه دستگاههای اجرائی حضور مستمر و در دسترس بودن مسئولین در شرایط بحرانی در شهرستان باشند گفت: ادارات و دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران با برقراری کشیک شبانه روزی ضمن معرفی رابط بحران شماره تلفن تماس ضروری رئیس و جانشین اداره به فرمانداری اعلام شود.
فرماندار شادگان با تاکید بر اینکه کلیه ادارات و دستگاه های خدمات رسان باید آمادگی و اتخاذ اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت پیگیری خطرات احتمالی ناشی از فصل بارندگی، آبگرفتگی معابر و حوضه های آبریز دز و کارون  را داشته باشند گفت: ادارات و دستگاهای اجرائی شهرستان باید با تجهیز امکانات در جهت خدمت رسانی به مردم در مواقع خطرات احتمالی ناشی از فصل بارندگی  و آبگرفتگی معابر آمادگی لازم برای مواجه شدن با هرگونه مشکلی داشته باشند و این امکانات و تجهیزات را در اختیار ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار دهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی و هشدار های هواشناسی به موقع باعث جلوگیری و پیش بینی بسیاری از حوادث و مدیریت زمان می شود.

 

برچسب ها:
شادگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*