اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85514
تاریخ انتشار: 1395/10/08 16:49
در راستای طرح سپاس در مسجدسلیمان انجام شد؛
در راستای طرح سپاس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، رییس اداره بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان به همراه ریاست دانشگاه ازاد اسلامی و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان و تنی چند از کارکنان دو اداره دیداری با والدین شهید گرانقدر عبدالعلی بهرامی داشتند

پریسا طاهری/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از مسجدسلیمان، در این دیدار معنوی که در منزل شهید عبدالعلی بهرامی برگزار شد، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس از والدین بزرگوار این شهید والامقام برای صبر و استقامت و نقش ایشان در سرافرازی ایران اسلامی تقدیر و تشکر گردید.
در این دیدار، ریاست اداره بنیاد شهید و ایثارگران مسجدسلیمان اظهار داشت: آرامش و امنیتی که امروز در جامعه حکمفرماست، مرهون جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
در این مراسم پدر شهید ضمن بیان خاطرات و خصوصیات اخلاقی والای این شهید همام بیان داشت: شهدا با از خود گذشتگی و ایثار در راستای دفاع از وطن جان خود را فدا کردند و به وظیفه خویش در قبال اسلام به نحو احسن عمل کردند.


شهید عبدالعلی بهرامی در یکم شهریور ماه 1350 و در خانواده ای مذهبی در شهرکرد دیده به جهان گشود.
او تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان روستای پیر محمود شهرستان اندیکا  با معدل بالا پشت سر گذاشت و دوره ی راهنمایی زمانی بود که آنها به مسجدسلیمان آمده بودند و در مدرسه انقلاب مسجد سلیمان مشغول به تحصیل بود.
شهید بهرامی را به حق می توان یکی از مردان بی ادعای جبهه و جنگ نامید.
در سن 12 سالگی وارد پایگاه مقاومت شد و آمادگی خود را برای فراگیری آموزش های تئوری و عملی نظامی اعلام کرد.
این رزمنده ی مؤمن و کم سن و سال به مانند یک نظامی زبده و کار آزموده در عملیات های ولفجر 8 ،کربلای  3، کربلای 4، نصر 3، بیت المقدس و ولفجر 10 شرکت نمود و دوبار از ناحیه کمر مورد اصابت تر کش قرار گرفت.
مناطقی مانند: جزیره ی مجنون، فاو و شلمچه خاطره های فراوانی از او در دل خود دارند!
سرانجام در سن 17 سالگی در تاریخ 1367/1/3 و در حالی که فرزندان ما در هوای مطبوع بهاری کنار سفره ی عید نشسته بودند، این سرباز گمنام اسلام و امام زمان(عج)در ریشن عراق با اصابت 6 گلوله بر بدنش از زمین خاکی به سوی ملکوت خداوندی پر کشید و با شهادتش داغی جاودانه بر دل همه ی عاشقان ایران و اسلام گذاشت.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*