اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85518
تاریخ انتشار: 1395/10/08 18:57
نماینده مردم اهواز،حمیدیه،باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی طی پیامی به مناسبت روز ۹ دی گفت: این حماسه عظیم که به واقع تجدید بیعت مجددی با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان(ره) و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظلله العالی) می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان متن کامل پیام دکتر همایون یوسفی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد"

مقام معظم رهبری

حماسه ۹ دی، روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است که اوج بصیرت،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌ و حضور و مشارکت در جهت دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را به نمایش گذاشت.

بی تردید آنچه که در این روز حماسی مردم را بسیج کرده، به صحنه می آورد و با وجود همه سختی‌ها آنان را در صحنه نگه می‌دارد، ایمان قلبی، دینی و عزم استوارشان است و نشان دهنده این است که هیچ احدی نمی تواند میان نظام و مردم که صاحبان و ولی نعمتان این انقلاب هستند، جدایی بیاندازد.

خداوند بزرگ را شاکریم که شاهدچنین حماسه باشکوهی دریوم الله ۹ دی بودیم و با لطف کریمانه خود،این مقطع از عمر ما را در زمانی قرار دارد که پرچم اسلام و جمهوری اسلامی به دست فقیهی فرزانه، شجاع و خداترس قراردارد و نور ولایت او در دل تک تک ما متجلی گردیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالگرد این حماسه عظیم که به واقع تجدید بیعت مجددی با آرمان های امام راحل عظیم الشان (ره) و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظلله العالی) می باشد، از مردم مومن و متعهد و ولایتمدار این خطه دعوت می کنم تا با حضور همیشگی و گسترده خود بار دیگر دشمنان قسم خورده را از رسیدن به هدفشان مأیوس و یکبار دیگر صلابت مردمی انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

همایون یوسفی

۸ دی ۹۵

برچسب ها:
همایون یوسفی ؛ نه دی ؛ 9 دی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*