اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85526
تاریخ انتشار: 1395/10/08 23:40
معاون فرماندارشادگان تأکید کرد:
نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار: کلیه سایتهای تلفن همراه روستایی باید به 3G (نسل سوم) و 4G (نسل چهارم) مجهز شوند.

عصرجهان-نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار در نشست بررسی وضعیت شبکه مخابرات شهرستان برلزوم نصب سایتهای تلفن همراه BTS و راه اندازی شبکه وای فای در روستاهای شادگان تأکید کرد و گفت: کلیه سایتهای تلفن همراه روستایی باید به 3G (نسل سوم) و 4G (نسل چهارم) مجهز شوند.
معاون فرماندارشادگان خاطرنشان ساخت: روستاهای مسیر نهرمسلم و جاده شادگان- بندرامام، روستاهای مسیر بوزی-گرگر، روستاهای مسیر دریسیه و صلیحاویه ها، برخی ازمناطق شهرشادگان، کوی سعدی و شهرک شهید منتظری با ضعف شدید آنتن دهی تلفن همراه مواجهند و باتوجه به مقرون به صرفه نبودن شبکه مخابراتی کابلی در روستاها و اعلام نیاز مردم به اینترنت، فاکس، دیتا و کارتخوان، ایجاد شبکه وای فای برای روستاها و یا تجهیز تلفن های همراه روستایی به 3G و 4G ضروری است.
آلبوغبیش درادامه به درخواستهای عدیده مردمی مناطق بیمارستان، چومه سید علوان وشاولی به تلفن ثابت و اینترنت ADSL اشاره کرد و بر لزوم رفع مشکلات مطرح شده توسط اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات و شرکت مخابرات تأکید کرد.
وی یادآورشد درجلسه بررسی مشکلات شهرستان که به ریاست استاندار و با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان ، معاونین و مدیران کل استان و مسئولین شهرستان درمحل فرمانداری تشکیل شد مشکلات مخابراتی شهرستان مطرح و مقررگردید معاون مدیرکل مخابرات که درجلسه حضور داشت موارد مطرح شده را بررسی و نسبت به رفع مشکل اقدام کند.
معاون فرماندارشادگان: با اعلام اینکه تاکنون اقدام جدی در این زمینه معمول نشده است، تسریع در رفع مشکلات مطرح شده توسط اداره کل مخابرات استان را خواستار شد.

برچسب ها:
شادگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*