اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85527
تاریخ انتشار: 1395/10/08 23:42
امام جمعه شهرستان اندیکا:
حجت الاسلام موسوی افزود:در همین ایام که حدود هفت ماه به طول انجامید دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب دست به کار شدند و از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به نظام و ملت ما دریغ نکردند. حتی کار به جایی رسید که مجلس سنای آمریکا رسما مبالغ زیادی را برای دخالت مستقیم دولت آمریکا در امورات داخلی ایران به تصویب رساند .

عصرجهان-امام جمعه شهرستان اندیکا در مراسم گرامیداشت 9 دی در شهرستان اندیکا با اشاره به حوادث و رویدادهای دوران فتنه اظهار داشت: فتنه مرز بین انقلابی و ضد انقلاب است  و یوم الله 9دی روز انقلاب بصیرت ملت انقلابی ایران بود.
 ایشان افزودند: فتنه گران ابتدا با هدف واهی تقلب در انتخابات و با ایجاد تشویش اذهان عمومی به دنبال ایجاد اغتشاش بودند.
حجت الاسلام موسوی در ادامه افزود:در همین ایام که حدود هفت ماه به طول انجامید دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب دست به کار شدند و از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به نظام و ملت ما دریغ نکردند. حتی کار به جایی رسید که مجلس  سنای آمریکا رسما مبالغ زیادی را برای دخالت مستقیم دولت آمریکا در امورات داخلی ایران به تصویب رساند.


وی همچنین به تحولات پیش آمده در روز عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اشاره و یادآور شدند: در این روز که مردم عزادار بودند عده ای با به آتش کشیدن مساجد و حسینیه ها، هیئات مذهبی ، پاره کردن عکس امام عظیم الشان انقلاب و  تخریب اموال عمومی نشان دادند که هدف دشمن براندازی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دیگر مسئله انتخابات مطرح نیست.
امام جمعه اندیکا افزود:در فتنه 88 دشمن به دنبال ساقط کردن شخص ولایت فقیه و ساقط کردن نظام اسلامی بودند. در این بین مردم با سکوت خود منتظر خاموش شدن آتش فتنه بودند ولی با حوادث پیش آمده در روز عاشورا صبر مردم لبریز شد و با حضور پرشور و حداکثری خود در راهپیمایی عظیم روز 9 دی بار دیگر با آرمان های انقلاب و نظام و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند و ثابت کردند تا پای جان بر سر عهد و پیمان خود با نظام اسلامی هستند و پیوند ناگسستنی بین مردم و ولایت وجود دارد.
امام جمعه شهرستان اندیکا مهم ترین راه پیشگیری و مبارزه همیشگی با فتنه و فتنه گران را داشتن بصیرت خواندند و خاطر نشان کردند: باید همیشه و در همه حال گوش به فرمان ولی فقیه و رهبرانقلاب بود و در این راه ثابت قدم ماند.
وی در ادامه افزود: در قضیه برجام به خوبی ثابت شد باید طبق فرامین رهبرمعظم انقلاب عمل کرد . ایشان از ابتدا فرمودند به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستم . در همان زمان باید مذاکرات متوقف می شد. علیرغم تلاش دولتمردان ما در جهت احقاق حقوق ملت بار دیگر با تمدید تحریم های ۱۰ ساله علیه ایران خصومت های دیرینه آمریکا با ملت ما به همگان ثابت شد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی در قسمت پایانی گفته های خود از حضور مسئولین ادارات مختلف شهرستان  در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی تقدیر و تشکر کردند و خواستار برگزاری پرشور هرساله این مناسبت مهم همانند سایر مناسبت های ملی و مذهبی شد.

ارسال کننده خبر/پریسا طاهری

برچسب ها:
اندیکا ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*