اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85568
تاریخ انتشار: 1395/10/09 03:13
مدیرکل امور مالیاتی: بهره برداری از پارک مالیاتی در منطقه کمتر توسعه یافته لیکک بیانگر اهمیت پرداخت مالیات در دست یابی مردم به امکانات رفاهی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،نخستین پارک مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در لیکک مركز شهرستان بهمئي به بهره برداری رسيد.
مدیرکل امور مالیاتی استان در آیین افتتاح این طرح  با اشاره به اينكه ، پرداخت به موقع مالیات گامی در جهت افزایش طرح‌های عمرانی به‌ویژه در حوزه عمران شهری و روستایی است از افزایش اعتبارات ناشی از عوارض و ارزش افزوده به شهرداری‌ها در سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته (سال 1394) در این استان بيش از 270میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌هاي استان  پرداخت شد.


محمدعلی غفاری با بيان اينكه در هشت ماه اول امسال (سال 1395 ) نیز از این محل 270 میلیارد ریال به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها کمک شد   افزود: بهره برداری از پارک مالیاتی در منطقه کمتر توسعه یافته لیکک بیانگر اهمیت پرداخت مالیات در دست یابی مردم به امکانات رفاهی است.
امين جهانياني پور شهردار لیکک هم با اشاره به اينكه، برای این پارک با یک هکتار مساحت چهار میلیارد ریال هزینه شده است گفت: از سال گذشته 8 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل مالیات به این شهرداری پرداخت شده است.


امين جهانياني پور شهردار لیکک با بيان اينكه،  در این شهر تاکنون سه پارک احداث شده و یک پارک دیگر در دست ساخت است سرانه فضای سبز شهر لیکک را کمتر از چهارمتر مربع اعلام کرد و افزود: اين پارك با امكانات رفاهي لازم براي استفاده عموم  درخيابان حضرت امام خميني (ره ) شهرلیکک به نام پارک مالیات به بهره برداري رسيد.
وي همچنين گفت: اين پارک بر اساس استانداردهاي روز طراحي و ساخته شده و داراي امکانات و تجهيزات ورزشي، تفريحي و خدماتي مناسب مي باشد.
خبرنگار/مسلم مختاری

برچسب ها:
بهمئی ؛ لیکک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


همشهری
|
Iran
|
1395/10/10 16:16
  +0

  -0
پاسخ
درود بر شهردار جوان و زحمت کش که از بدو ورود به شهرداری کارهای بسیار خوبی رو برای این شهر کشیدن مخصوصا در رابطه با آسفالت خیابان ها که سنگ تمام گزاشتن ان شاءالله تداوم داشته باشه.تشکر

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*