اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85625
تاریخ انتشار: 1395/10/12 20:26
سرپرست جدید فرمانداری رامهرمز، فرمانداری شهرستان های رامشیر و دزفول را در دولت دهم عهده دار بود. لذا کانال های تلگرامی وابسته به اصلاح طلبان که موضوع انتصاب ایشان را از ماه گذشته رصد کرده بودند و مخالفت خود را با این انتصاب ابراز داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،با صدور حکمی  از سوی دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، عبدالرضا احسانی نیا،به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رامهرمز منصوب، و با حضور جمعی از مسئولین و مدیرکل سیاسی- انتظامی استانداری خوزستان معارفه شد.
متن حکم صادره استاندار به شرح زیر است:
جناب آقای عبدالرضا احسانی نیا
سلام علیکم
با عنایت به سوابق ارزنده جنابعالی،شما را بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رامهرمز منصوب می نماییم.
امید است با استعانت از خداوندمنان و بهره‌گیری زا تجارب و ظرفیت‌های موجود در سایه همدلی و همکاری منشاء تحولات و خدمات بیشتر باشید.
غلامرضا شریعتی
استاندارخوزستان
عبدالرضا احسانی‌نیا سرپرست جدید فرمانداری رامهرمز، فرمانداری شهرستان های رامشیر و دزفول را در دولت دهم عهده دار بود. لذا کانال های تلگرامی وابسته به اصلاح طلبان که موضوع انتصاب ایشان را از ماه گذشته رصد کرده بودند و مخالفت خود را با این انتصاب ابراز داشتند.
پیش از این علی بویری سمت سرپرستی فرمانداری رامهرمز را عهده‌دار بود که از زحمات وی تقدیر شد

برچسب ها:
رامهرمز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


رامهرمز
|
Iran
|
1395/10/13 15:04
  +0

  -0
پاسخ
دومین فرماندار احمدی نژادی هم منصوب شد
🔹با انتصاب عبدالرضا احسانی نیا که در دولت احمدی نژاد در دو شهرستان استان فرماندار بوده است، دومین فرماندار بازمانده از دولت دهم در خوزستان منصوب شد. پیش از این هم مهدی عباسی یکی از نیروهای احمدی نژادی که در دولت قبل هم استخدام و هم بخشدار شده بود به سمت فرمانداری هویزه رسید. وی نیز از دوستان و نزدیکان منتظرالمهدی رییس گروه مشاوران جوان استاندار در دولت احمدی نژاد بود. گفته می شود این انتصاب ها با اصرار معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری و در نتیجه تعامل وی با نمایندگان این دو شهرستان انجام شده است.
🔹یادآور می شود علی بویری سرپرست سابق فرمانداری رامهرمز از جمله جوانان اصلاح طلب فعال در ستاد روحانی در انتخابات سال۹۲ بود و عملکرد وی در رامهرمز تحسین بسیاری از مسئولان و فعالان سیاسی و اجتماعی را در پی داشت
مهدی
|
Iran
|
1395/10/13 15:05
  +0

  -0
پاسخ
خوشحالی رسانه تندروی اصولگرا از انتصاب احسانی نیا در رامهرمز/ سایت یاران۳۱۳ که از رسانه های محلی رامهرمز و نزدیک به تفکر پایداری است، با ابراز رضایت از انتصاب احسانی نیا به عنوان فرماندار رامهرمز، این انتصاب را به فال نیک گرفته است

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*