اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85647
تاریخ انتشار: 1395/10/13 17:11
فرماندار شادگان: سرپرست جدید شهرداری خنافره با تدبیر مشکلات زیادی را که شهر با آنها روبروست را در دستور کار فوری خود قرار دهد و در اسرع وقت جهت مرتفع نمودن مشکلات اقدام نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،با صدور حکمی از سوی استاندار خوزستان "مرتضی زاهدی" به‌عنوان سرپرست شهرداری خنافره منصوب شد.
بنا به گزارش دریافتی جلسه معارفه شهردار خنافره با حضور بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان و جمعی از  مسئولین ادارات و دستگاهها  در محل  سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
بهروز فرج اللهی فرماندار  شادگان در این جلسه با بیان اینکه مهمترین وظیفه شهرداری خدمات رسانی به شهروندان است ، اظهار داشت : شهردار جدید شهر خنافره  با انسجام و وحدت  و با توجه به اینکه فرصت برای خدمت محدود بوده باید از این فرصت نهایت بهره برداری را کرده و با برنامه ریزی پیش برود.


فرماندار شادگان در ادامه به مشکلات عمده شهر خنافره اشاره کرد و افزود: سرپرست جدید شهرداری خنافره با تدبیر مشکلات زیادی را که شهر با آنها روبروست را در دستور کار فوری خود قرار دهد و در اسرع وقت جهت مرتفع نمودن مشکلات اقدام نماید.
فرماندار شادگان بر لزوم حل مشکلات مردم و همچنین درآمدزایی و انجام پروژه های عمرانی در سطح شهر خنافره تاکید کرد و افزود : مردم شایسته بهترین خدمت‌رسانی هستند و باید مسئولان تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات آنها به کار گیرند.
فرماندار شادگان در پایان خاطر نشان کرد: تمام مسئولان دستگاهها و ادارات اجرایی موظف به همکاری و تعامل با سرپرست شهرداری جدید و حمایت از وی هستند.
گفتنی است، فرماندار شادگان ضمن تقدیر و تشکر از سعید خنجری شهردار قبلی ، انتصاب مرتضی زاهدی  بعنوان سرپرست جدید شهرداری خنافره  را تبریک و آرزوی سربلندی و توفیقات روز افزون از درگاه ایزدمنان را برای وی خواستار شد.

برچسب ها:
خنافره ؛ شادگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*