اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8600
تاریخ انتشار: 1394/10/20 20:43
یاداشت وارده به قلم محمد رضا اصلانی/
آقای استاندار! استدلال شما توهین به یکی از جریانات مهم سیاسی است که جنابعالی منتسب به آن هستید.

"محمدرضا اصلانی" فعال سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب در نقد "مخالفت غیر منطقی استاندار فارس با تشییع شهدای گمنام" در مطلبی ارسالی به  پایگاه اطلاع رسانی "عصرجهان" نوشت:

محمدعلی افشانی استاندار فارس با صدور نامه ای خطاب به سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین خواستارتغییر زمان تحویل و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام به بعد از برگزاری انتخابات شد.

افشانی در این نامه دلایل درخواست خود را اینگونه شرح داد:

سردار سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده
مشاور عالی محترم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کمیته جستجوی مفقودین
با سلام و احترام

بازگشت به نامه شماره 3771/94/ک مورخ 16/10/94 با عنایت به ضرورت پاسداشت حرمت شهدای عزیز که همه ملت ایران خصوصا مسئولین در تمام رده‎های مدیریتی وامدرا و مدیون آنان هستند و با توجه به بازتاب خبر تشیع آنان در شبکه های اجتماعی مبنی بر نگرانی از بهره برداری انتخاباتی از مراسم و با عنایت به اینکه هیچکدام از شهدای گمنام عزیز از استان فارس نمی باشند، احتمال عدم استقبال با توجه به شرایط ذکر شده می باشد.

خواهشمند است دستور فرمایند برای پیشگیری از تلقی بهره برداری انتخاباتی از مراسمی تشییع شهدای قرمان مظلوم و گمنام جهت برگزاری باشکوهتر تاثیر گذاری مطلوبتر زمان تحویل و تشییع پیکر پاک و مطهر آنان به بعد از برگزاری انتخابات تغییر یابد.

جای بسی تأسف است که عالی ترین مقام سیاسی و اجرایی استان فارس با دلایلی غیر منطقی با تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام  مخالفت ورزد.

آقای استاندار شهدا به تمام مردم ایران تعلق دارند و برای حفظ جان و ناموس هر ایرانی جنگیدند. بومی و غیر بومی ندارند. تازه از عنوان این شهدا کاملا مشخص است که نام و نشان ظاهری خود را برای برای دفاع از مرز و بوم از دست داند و به نشان گمنامی رسیدند.

آقای استاندار میز و صندلی شما وامدار خون شهدائی است که اکنون در گمنامی به سر می برند.

آقای استاندار مردم از همه گرایشات سیاسی اعمم از چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا در مراسم استقبال از شهدا حضور می یابند بنابراین استدلال جنابعالی در بهره برداری سیاسی و یا انتخاباتی از تشییع شهدا نادرست است. و اگر کسی هم قصد بهره برداری انتخاباتی از مراسمی تشییع شهدا داشته باشد یقینا جوابی  از مردم نخواهد گرفت.

آقای استاندار من از زمان ورود به سن رای گیری(رای اولی ها) به اصولگرایان رای ندادم اما در تمام تشییع شهدای گمنام شهرم شرکت نمودم.

و آقای استاندار در پایان می توان گفت استدلال شما توهین به یکی از جریانات سیاسی است که جنابعالی منتسب به آن هستید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*