اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8632
تاریخ انتشار: 1394/10/22 11:39
یاداشتی خطاب به شورای شهر مسجدسلیمان/
اعضای شورای شهر مسجدسلیمان باید بدانند هر نوع کوتاهی٬ اختلاف نظر ها ٬باند بازی و طناب کشی ها در شورای شهر توسط شهروندان رصد خواهد شد و مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

پریسا طاهری فعال رسانه و کارشناس معماری در یاداشت ارسالی با عنوان "شهروندان هر گونه باند بازی و طناب کشی در انتخاب شهردار را رصد، و مورد قضاوت قرار خواهند داد." در پایگاه اطلاع رسانی "عصرجهان" نوشت:

بعد از استعفای خلیل حیدری شهردار سابق مسجدسلیمان شورای شهر به تکاپو افتاد تا شهردار مسجدسلیمان را از میان گزینه های پیشنهادی انتخاب نماید و سرانجام بعد از تشکیل جلسات متعدد  با اما و اگرهای فراوان کوروش حاجت پور با ۶رای موافق به عنوان شهردار منتخب شورای شهر مسجدسلیمان به استانداری معرفی گردید.

این در حالی بود که کوروش حاجت پور عضو شورای شهر و یکی از منتقدین سرسخت خلیل حیدری شهردار سابق مسجدسلیمان به شمار می رفت و از بانیان اصلی طرح سوال های مکرر و استیضاح های متوالی شهردار سابق مسجدسلیمان بود. و همن موضوع منجر به استعفای محترمانه استعفای محترمانه شهردار شد

گمانه زنی های زیادی  از عدم تایید شهردار منتخب شورای شهر مسجدسلیمان بود تا سرانجام بعد از گذشت دو ماه!! این گمانه زنی ها با نامه ارسالی استانداری به فرمانداری با موضوع عدم احراز شرایط کوروش حاجت پور جهت تصدی شهرداری به واقعیت بدل شد

اعلام عدم احراز شرایط شهردار منتخب شورا پس از ۲ماه موجب فرصت سوزی های فراوانی در مسجدسلیمان‌گردد فرصت سوزی هایی که شهروندان مسجدسلیمانی بهای آن را می پردازند.

بعد از عدم موفقت استاندری با صدور حکم کوروش حاجت پور هم اینک اعضای شورای شهر بار دیگر به تکاپو افتادند تا از بین گزینه های روی میز شهردار مسجدسلیمان را انتخاب کنند و جالب این است که روز به شب نرسیده گزینه های روی میز همچنان افزایش می یابند و اعضای شورای شهر گویی ضرب الاعجل ۳ماه ماده 73 قانون شورا ها را نادیده می گیرند تا شاید آنچه بر سر شورای شهر خرمشهر پیش آمد در مسجدسلیمان تکرار گردد.

واقعیت این است اختلاف نظرها و ناهماهنگی ها بین اقلیت و اکثریت شورا بر سر انتخاب شهردار به گونه ایی است که گزینه ایی که یک گروه معرفی می نند با مخالفت گروه دیگررو برو می شود و این تسلسل ادامه دارد که خود نشان از ضعف عملکرد شورای شهر اولین ها در ابعاد گوناگون دارد.

اعضای شورای شهر مسجدسلیمان باید بدانند هر نوع کوتاهی٬ اختلاف نظر ها ٬باند بازی و طناب کشی ها در شورای شهر توسط شهروندان رصد خواهد شد و مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

در پایان باید به انتظار نشست با وجود رویکرد اینگونه ای شورا در انتخاب شهردار، آیا انتخاب شهردار و آینده شهر اولین ها دستخوش منفعت طلبی ها و اختلاف نظر کرسی نشینان شورا قرار خواهد گرفت؟ یا اینکه اعضای شورای شهر با شعار خدمت صادقانه و بدور هر گونه منفعت طلبی شخصی و گروهی شهردار آینده را انتخاب می کنند؟


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*