اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8636
تاریخ انتشار: 1394/10/22 20:48
جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امیرالمومنین به دیدار خانواده معزز شهید محمدرضا علیخانی آمدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، یکشنبه 20 دی ماه جاری جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امیرالمومنین به دیدار خانواده معزز شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، رزمنده، جانباز و یادگار8 سال دفاع مقدس رفتند.

بنا به همین گزارش دیدار با خانواده شهید محمدرضاعلیخانی در فضای معنوی و در کوی رمضان شهر اهواز انجام شد و این همسنگران قدیمی با ذکر خاطراتی از شهید به خانواده معزز وی تسلی بخشیدند.

مجید شریفی یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گردان امیرالمومنین(ع) به خبرنگار ما گفت: شهیدعزیز محمدرضاعلیخانی از اوایل جنگ تحمیلی در بیشترعملیات ها و مناطق جنگی از جمله: عملیات فتح المبین، والفجرمقدماتی، بدر،  والفجر8،  کربلای4 و 5 ، نصر8، و همچنین مناطق جنگی کردستان، شط علی، جاده فاو، البهار، شهرک دوئیجی( شلمچه)،  نهرخین،  پاسگاه زید، کوشک، طلاییه، جزایرمجنون شمالی وجنوبی،جزیره مینو، موسیان، دهلاویه، دشت عباس، جنگل امقر، چزابه، و... شرکت و حضور و شرکت فعال داشتند ایشان در این مدت چندین بار دچار موج انفجار و شیمیایی شدند.

 شریفی افزود؛ شهید محمدرضاعلیخانی پس از پایان جنگ و در حالیکه جانباز بودند به صورت داوطلبانه در مناطق عملیاتی سوریه جهت نبرد با  تروریست های بعثی-تکفیری حضور یافتند. سرانجام و بنا به گفته همرزمانش شهید محمدرضاعلیخانی دررزمهای متعدد جان بسیاری از محاصره شدندگان سوری را نجات داد تا اینکه به دلیل اصابت موشک به شدت مجروح و پس از یک هفته مداوا در بیمارستان حاشیه شهرحلب سوریه به شهادت رسید.

روحش شاد و راهش پررهروباد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*