اخبار عمومی
اعلام وصول 2
95651
تاریخ انتشار: 1395/10/14 12:17
جمشید اسلامیان مدیر جهاد کشاورزی هندیجان: علیرغم اینکه از روز یکشنبه سهمیه آب هندیجان از سد کوثر رها سازی شد.متاسفانه در بخش زیدون با ایجاد سربند های زیادی آب را به سمت کشتزارهای سردشت زیدون هدایت شد و کشاورزان هندیجانی همچنان در تب بی آبی می سوزند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،به دنبال تجمع های مکرر کشاورزان هندیجانی در اعتراض به خشک شدن رودخانه هندیجان و نبود آب جهت کاشت و داشت محصولات کشاورزی، استاندار خوزستان در هندیجان حضور یافتند و متعاقب آن جلسات تخصصی کمیته های آب برگزار گردید.
و در ادامه فرماندار و رئیس جهاد کشاورزی هندیجان در گفتگو با رسانه ها اعلام داشتند: مقرر شد سهمیه آب هندیجان از محل سد کوثر رها سازی شود.
در همین رابطه جمشید اسلامیان مدیر جهاد کشاورزی هندیجان در گفتگوی اختصاصی با ناصر حکیمی خبرنگار ما اظهار داشتند: علیرغم اینکه از روز یکشنبه سهمیه آب هندیجان از کوثر رها سازی شد.متاسفانه در بخش زیدون با ایجاد سربند های زیادی آب را به سمت کشتزارهای خود هدایت کردند و رودخانه زهره و کشاورزان هندیجانی همچنان در تب بی آبی می سوزند و چشم انتظار قطره ای آب هستند.
اسلامیان افرود این رویه نادرست، ظالمانه و به هیچ عنوان قابل قبول نیست و بنده بعنوان نماینده کشاورزان هندیجانی همانگونه که قبلا قول داده بودم تمام قد از حقوق کشاورزان هندیجانی دفاع می کنم. و از مسئولان استانی تقاضا دارم که اجازه ندهند با ادامه این روند حقوق کشاورزان این خطه ضایع گردد.
اسلامیان در پایان از زحمات فرماندار هندیجان،دستگاه قضائی، پرسنل محترم انتظامی به جهت همکاری تقدیر و تشکر نمودند
شایان ذکر است چند سالیست که هندیجان با تنش شدید آب شرب و کشاورزی روبرو است و مکررا کشاورزان هندیجانی اعتراضات خود را به شیوه های مسالمت آمیز ابراز می دارند

برچسب ها:
هندیجان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*