اخبار عمومی
اعلام وصول 2
95698
تاریخ انتشار: 1395/10/15 21:01
خانواده این دختر طبق نشانه‌های اولیه اهل فرخ شهر استان چهارمحال بختیاری هستند و هم اکنون این خانواده برای شناسایی جسد مورد نظر به یاسوج آمده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی هویت جسد پیدا شده در جاده «یاسوج-اصفهان» خبر داد.
کامروز امینی اظهار کرد: با پیگیری و تلاش‌های پلیس آگاهی، مراجع قضایی و پزشکی قانونی هویت جسد پیدا شده در جاده «یاسوج-اصفهان» شناسایی شد.
وی عنوان کرد: خانواده این دختر طبق نشانه‌های اولیه اهل فرخ شهر استان چهارمحال بختیاری هستند و هم اکنون این خانواده برای شناسایی جسد مورد نظر به یاسوج آمده اند.
امینی با بیان اینکه تا یک ساعت آینده  این خانواده جسد را شناسایی می کنند، اظهار کرد: علت نهایی فوت هنوز مشخص نیست و به محض مشخص شدن جواب آزمایش ها علت فوت این شخص اطلاع رسانی می‌شود.
صبح روز ۹ دی ماه جسد یک دختر 18  ساله در حالی که داخل یک پتو پیچیده شده بود با هویت نامعلوم در ۱۰ کیلومتری محور یاسوج به اصفهان کشف شد و جسد با وجود اینکه هیچ‌گونه علائم سوختگی و ضرب و جرح مشاهده نبود و فقط کمی علائم مشکوک به خفگی مشاهده شد جهت تحقیقات بیشتر و شناسایی به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*