اخبار عمومی
اعلام وصول 2
95717
تاریخ انتشار: 1395/10/16 02:05
تازه داماد که متهم به قتل نوعروس خود است، پس از نقض حکم مجازات در دیوان عالی کشور برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت. اظهارات شاهدان و پیدا شدن لباس خونی او، باعث نشده که با گذشت شش سال از قتل، اتهامش را قبول کند و همچنان منکر جنایت است.

به گزارش جام‌جم و بر اساس محتویات کیفرخواست، در این پرونده مرد 40 ساله راننده آژانس دارای سابقه کیفری متهم به مباشرت در قتل همسرش در روز 15 آبان سال 89 است. ساعت 18 و 40 دقیقه روز حادثه متهم با پلیس تماس گرفت و از قتل همسرش با ضربه‌های چاقو خبر داد. متهم در تحقیقات اصرار داشت روز حادثه از ساعت 7 و 50 دقیقه صبح از خانه خارج شده و ساعت 18 و 40 دقیقه بازگشته است. این در حالی است که همسایه وی ادعا کرده خودروی متهم را بین ساعت 10 تا 11 صبح در پارکینگ خانه دیده است. زن جوان با چاقویی که از سرویس چاقو برداشته شده بود، به قتل رسیده، این در حالی است که فقط مقتول و متهم از جای سرویس چاقو مطلع بودند. همچنین آثار ورود به زور و سرقت در صحنه جنایت دیده نمی‌شد.

متهم پیش از این در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد که حکم مجازاتش در دیوان عالی کشور نقض شد. پس از نقض حکم او دیروز برای دومین بار در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

در این جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند. خواهر مقتول مدعی شد، حاضرند تفاضل دیه را هم برای اجرای حکم پرداخت کنند. او ادامه داد: چند روز بعد از قتل وقتی به خانه خواهرم رفتیم، لباس خونی متهم را زیر مبل پیدا کردیم.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من اتهام قتل را قبول ندارم. من دلیلی برای قتل همسرم نداشتم. وقتی به خانه آمدم، او کشته شده بود.

رئیس دادگاه: بعد از مشاهده جسد سیگار کشیدید و بعد ماجرا را به پلیس و دیگران اطلاع دادید. دلیل این خونسردی چه بود؟

متهم: با دیدن جسد عصبانی شده و به‌خاطر آن سیگار کشیدم.

متهم درباره کشف لباس خونی نیز گفت: این لباس چند روز بعد از قتل در پلیس آگاهی به من نشان داده شد و نمی‌دانم چرا خونی بود.

متهم درباره اظهارات شاهدان درباره حضور او در زمان قتل در خانه، گفت: من اظهارات شاهدان را قبول ندارم و بعد از قتل به خانه رسیدم.

با دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای تصمیم گیری وارد شور شدند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*