اخبار عمومی
اعلام وصول 2
95744
تاریخ انتشار: 1395/10/17 19:08
گزارش مصور/
ایستگاه نهم، شلوغ ترین ایستگاه ورزش همگانی شهرستان مسجدسلیمان با حضور مسئولان،پیشکسوتان جامعه ورزش،خانواده های ورزشکاران حاضر در محل و آحاد مردم ورزشدوست مسجدسلیمان در پارک گل نرگس حال و هوای خوشی داشت و نمایش رزمی کاران حاضران در پارک را به وَجد آورد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از مسجدسلیمان، قطارورزش همگانی شهرستان مسجدسلیمان به ایستگاه نهم خود رسید  و باجمعیتی بیشتر  از ایستگاههای قبلی در روز پنجشنبه هفدهم دی ماه به حرکت خود ادامه داد.
این برنامه به همت هیئت ورزش های همگانی، با حمایت اداره ورزش وجوانان و با حضور مشاور محترم فرماندار سرکار خانم مهدی پور و همکاری هیئت های کونگ فو و تکواندو و حضور پیشکسوتان جامعه ورزش و خانواده های ورزشکاران حاضر در محل و آحاد مردم ورزشدوست مسجدسلیمان باشکوه هرچه تمام تر در محل پارک گل نرگس انجام شد.


برنامه با نرمش ورزشکاران و غالب حاضران بویژه خانواده هایی که برای تشویق فرزندانشان در محل پارک گل نرگس حاضر شده بودند آغاز گردید.
در ادامه نونهالان و نوجوانان دختر رشته تکواندو ابتدا حرکات نمایشی  و سپس مبارزات نمایشی را به اجرا نهادند.
برنامه بعدی اجرای حرکات توسط جوان افتخار آفرین مسابقات کشوری در رشته کونگ فو، "اشکان خسروی بابادی" بود که با معرفی ایشان و بیان عناوین قهرمانی وی توسط مجری برنامه، به شدت توسط حاضران در پارک تشدیق گردید. نمایش کاتای دونفره، مبارزات نمایشی یک نفر در مقابل سه نفر، مبارزات نمایشی بزرگسالان، ضربات نمایشی به میت در ارتفاع بالا و شکستن چوب های خشک و محکم بر بدن آماده ورزشکاران و ... توسط هنرجویان و رزمی کاران هر دو رشته در گروههای مجزای دختر و پسر، جمعیت حاضر در پارک گل نرگس را به وَجد آورد.


پایان بخش این برنامه سخنان کوتاه عبدالرضاصالحی ریاست اداره ورزش وجوانان بود.
ایشان با تاکید بسیار بر ادامه این حرکت در هیئتهای ورزشهای همگانی و هیئت انجمن های ورزشی شهرستان، گسترش حوزه اجرای برنامه ها را به پارک های بی بیان و نفتک را در برنامه های هیئت های فوق و اداره ورزش وجوانان عنوان نمودند.
صالحی ضمن تشکر از حمایت های علی عسکر ظاهری نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، حضور سرکارخانم مهدی پور مشاور ارجمند فرماندار را نیز به فال نیک گرفته و اظهار امیدواری نمودند حمایت مجموعه فرمانداری بویژه فرماندار ورزشدوست شهرمان جناب مهندس گورویی بیش از قبل مشوق اداره ورزش وجوانان در رویکرد جدی خود به گسترش ورزش میان خانواده ها و ورزشکاران شهرمان باشد.


در حاشیه این برنامه حاجی پور  معاونت اداره ورزش و جوانان و ریاست پرتلاش هیئت ورزشهای همگانی( که علیرغم حضور برادرش در اتاق عمل،عرصه فوق را خالی ننهاده بود) با تشکر از نیروی انتظامی، استاد آرش مرادی ریاست و استاد خانم علی پور نایب رئیس هیئت کونگ فو و رزمی کاران باشگاه شهیدبهزادنیا، مهندس پوربابادی ریاست هیئت تکواندو، استاد خانم یوسفی و بانوان رزمی کار باشگاه ستارگان، ریاست اداره ورزش وجوانان جناب صالحی، پیشکسوتان و خانواده های حاضر در محل اجرای برنامه، سرکارخانم مهدی پور مشاور محترم فرماندار و مجموعه همکاران خود در هیئت ورزشهای همگانی مثل خانم صفرنژاد و خانم نظرپور ، ایستگاه بعدی این هیئت را باحضور وبرگزاری مسابقه میان ورزشکاران رشته های بومی ومحلی و تنیس روی میز در هفته آینده اعلام کردند.


همچنین سرکارخانم مهدی پور مشاور فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری  " هرگونه تلاش وخدمت به قشرجوان ،تلاش برای عزت وافتخار ایران اسلامی است" همکاری در برگزاری برنامه های شاد ومفرح اینچنینی را امری لازم عنوان نمودتد . ایشان آرزوی قلبی خود را توفیق روزافزون جامعه ورزشی شهرمان بویژه بانوان ورزشکار بیان کرده و اظهار داشتند بدون شک بانوان ونوجوانان مستعد رزمی کار شهرمان در صورت حمایت مضاعف بر قبل،  توان آن را دارند که در میادین داخلی وبین المللی افتخار آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشندوبحول وقوه الهی مدال برنز بانو کیمیا علیزاده را درالمپیکهای  بعدی به مدال مرغوب تر وطلا تبدیل نموده و  قلب رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران را شاد نمایند


گزارش:یوسف خدامرادی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*