اخبار عمومی
اعلام وصول 2
95753
تاریخ انتشار: 1395/10/18 01:11
توضیحاتی در مورد‌ اقدامات‌ امنیتی‌ نهاد‌ ریاست‌جمهوری؛
معاون کل نهاد ریاست جمهوری حضور نداشتن رییس جمهوری در نهاد را رد کرد و درباره ورود تجهیزات امنیتی به این مجموعه نیز گفت: مسایل امنیتی نهاد با هماهنگی سپاه و وزارت اطلاعات انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، مرتضی بانک در این باره اظهار کرد: من مطئنم که آقای رییس جمهوری با همه قوت و قدرت در مجموعه ریاست جمهوری و در محل اصلی ریاست جمهوری همواره حضور داشته و فعالیت می‌کنند و نیازی به حضور در مکان‌های مختلف و متنوع ندارند.
وی ادامه داد: نمی‌دانم این صحبت‌ها با چه رویکرد و براساس چه نشانه‌هایی است اما هرکاری در مسایل امنیتی نهاد ریاست جمهوری شده با هماهنگی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات صورت گرفته و قطعا تخلف نبوده است.
معاون کل نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: ما انتظار داریم که قوای مختلف وقتی می‌خواهند موضوعی را مطرح کنند، به بازتاب‌های منفی توجه داشته و اسناد و مدارک بیشتری را بررسی کنند.
وی گفت: امروز فرصتی برای مخالفان شده تا علیه دولت، تحرکات خود را منسجم کنند و این سخنان و شایعه پراکنی‌ها نیز ناشی از نزدیک شدن به انتخابات است.
بانک اظهار کرد: من بعید می‌دانم که قوه قضاییه به سمتی برود که اسیر یک سری جوسازی‌ها و شایعات بی‌محتوا شود و از کار اصلی خودش باز بماند.
معاون کل نهاد ریاست جمهوری افزود: قوه قضاییه البته در گذشته در این مسیر حرکت می‌کرده اما امروز باید بیش از گذشته بر آن متمرکز شود و جلوی کسانی که ایجاد شایعه و جوسازی می‌کنند را بگیرند.
وی تصریح کرد: دستگاه قضایی با تولیدکنندگان اخبار و فیلم‌های بسیار وقیحی که حتی نسبت به شخص رییس جمهوری ساخته می‌شود، برخورد کند و اجازه ندهند که حیثیت و موقعیت مقام ریاست جمهوری و یا قوای دیگر مخدوش شود.
بانک افزود: اگر امروز شخصیت رییس جمهوری مورد خدشه و حمله قرار گیرد، فردا بعید نیست که دیگران نیز با همین مشکل روبرو شوند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*