اخبار عمومی
اعلام وصول 2
95779
تاریخ انتشار: 1395/10/19 21:55
جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد:
سرهنگ "سید محمد صالحی" بیان داشت: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری در جاده" آبادان به سربندر" به 2 دستگاه تریلر کشنده مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف 2 دستگاه تریلر کشنده و کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال ماشین لباسشویی قاچاق در شهرستان ماهشهر خبر داد.
سرهنگ "سید محمد صالحی"در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه با قاچاق کالا، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر، کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی بیان داشت:  ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری در جاده" آبادان به سربندر" به 2 دستگاه تریلر کشنده مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: در بازرسی از 2 تریلر تعداد 268 دستگاه ماشین لباس شویی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 600 میلیون ریال کشف و در این زمینه 2 قاچاقچی را دستگیر کردند.
سرهنگ صالحی در خاتمه با اشاره به اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را در جامعه بر هم می زند خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*