اخبار عمومی
اعلام وصول 2
95798
تاریخ انتشار: 1395/10/20 21:05
داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمدبه مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر نمودند

عصر جهان-در پی درگذشت حضرت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت این مبارز نستوه پیام تسلیتی صادر نمودند
متن پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر می باشد:
یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلَی‏ رَبِّکَ رَاضِیَهً مَّرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی‏
در ایام سوگواری حضرت فاطمه معصومه(س)، ایران به سوگ سردار شایسته سازندگی خویش نشست و قهرمان ملی مبارزه با استبداد و استعمار، سر بر آستان حق نهاد.
خبر عروج مبارز خستگی ناپذیر، مجاهد نستوه و یار دیرین انقلاب، امام راحل و رهبری معظم انقلاب مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار جانسوز و اندوهناک است.
بدون تردید فقدان این رکن مهم انقلاب و یار و رفیق امام راحل و رهبرمعظم انقلاب که در طول سالهای متمادی برای باروری انقلاب اسلامی زحمات جانفرسایی را متحمل شد بسیار سخت و جانگداز خواهد بود.
بی‌گمان حافظه مردم و تاریخ معاصر ایران خدمات ارزنده و راهگشایی‌های ایشان در بن‌بست‌ها و گردنه‌های دشوار دوران قبل و پس از انقلاب اسلامی را برای همیشه به یاد خواهد سپرد.
اینجانب از طرف خود و مجموعه همکاران،  این مصیبت جانگداز و جانکاه را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، رییس جمهور محترم، خانواده محترم آیت الله هاشمی رفسنجانی و مردم شریف ایران بویژه مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفته و از درگاه خداوند رحمان برای روح  بلند و ملکوتی آن فقید سعید رحمت الهی و علو درجات خواستارم.
داود راهزادی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*