اخبار عمومی
اعلام وصول 2
95806
تاریخ انتشار: 1395/10/21 09:56
علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان از دستگاههای مرتبط باخدمات سفر خواست تپه شهدای گمنام و قبورامام زادگان هفت شهیدان در تورهای گردشگری ویژه ایام نوروزبه مردم ومسافران معرفی شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزارشد.
دراین جلسه علیرضا گوروئی فرمانداراظهارداشت: جمهوری اسلامی هم اکنون در مقطع حساسی قرار دارد که با رهبری های مقام معظم رهبری تاکنون گام های خوبی در این مسیر برداشته ایم اما آنچه که می تواند کشور و انقلاب را در این مقطع حساس بیمه کند فرهنگ ایثاروشهادت است ،این فرهنگ بدین معناست که درمسیر خدمت به مردم بایدگام برداریم و به آن دامن بزنیم چراکه بادامن زدن به این فرهنگ کشوردرحوزههای مختلف موفق خواهدبود.


فرماندارگفت:موفقیت  ما در مدیریت هشت سال دفاع مقدس از روی تجربه نبود بلکه وجود فرهنگ ایثار و شهادت در بین همه اقشار مردم بود که در دوران دفاع مقدس پیروز شدیم.
ایشان تاکیدکرد امروز باید سبک نوینی از فرهنگ ایثار را ارائه دهیم و سعی کنیم جوانان و نسل جدید از صمیم قلب این فرهنگ را بپذیرند و یقین پیدا کنند که موفقیت کشورمدیون روحیه ایثار و شهادت است.
فرمانداردرآخربا اشاره به تپه شهدای گمنام خواستار تکمیل خدمات رفاهی ورسیدگی بیشتربه این مکان وهمچنین ازدستگاههای مرتبط باخدمات سفر خواست تپه شهدای گمنام و قبورامام زادگان هفت شهیدان در تورهای گردشگری ویژه ایام نوروزبه مردم ومسافران معرفی شوند.
خبرنگار/پریسا طاهری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*