اخبار عمومی
اعلام وصول 2
95811
تاریخ انتشار: 1395/10/21 17:14
سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی و چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور با موضوع روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا با حضور کلیه مدیران، اساتید فن در هتل المپیک تهران برگزار شد.

عصرجهان /محمدابولیان نوروزی
سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی و چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور ۱۹ دی ماه 95 در هتل المپیک تهران با موضوع روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا با حضور کلیه مدیران، اساتید و سخنرانان برجسته و مطرح کشوری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.
در این آیین از مجموعه روابط های برتر کلیه سازمان ها و شرکت های کشور در بخش های مختلف تحقیق و پژوهش، مقاله ،تبلیغات ،روابط عمومی آنلاین، نیاز سنجی و مشتری مداری، مشارکت های اجتماعی و … با اهدای تندیس و لوح افتخار تقدیر بعمل آمد.
بنا به همین گزارش در این جشنواره روابط عمومی شهرداری بندر امام خمینی (ره) با کسب آراء  هیأت داوران توانست در دو بخش تبلیغات و انتشارات تندیس و لوح افتخار کسب نماید.
دکتر نصیری فر شهردار بندر امام به همراه روابط عمومی این شهرداری خوش درخشیدند و نام و هویت واقعی شهر بندر امام خمینی (ره) یکبار دیگر با افتخار در صدر سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی کشور به ثبت رسید.

 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*