اخبار عمومی
اعلام وصول 2
95827
تاریخ انتشار: 1395/10/22 21:32
با صدور بیانیه ای؛
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده ادوار 5 دوره حوزه های انتخابیه کهگیلویه بزرگ،گچساران و بهبهان با صدور بیانیه ای از تاسیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی حمایت نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده ادوار 5 دوره حوزه های انتخابیه کهگیلویه بزرگ،گچساران و بهبهان با صدور بیانیه ای از تاسیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی حمایت نمودند.


متن بیانیه حجت الاسلام سید محمد موحد به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نظام مقدس جمهوری اسلامی که با رهبری مرجع عالیقدر حضرت امام خمینی ( ره ) و با حمایت اقشار مختلف مردم ایران و با نثار خون شهداء گلگون کفن بمنظور ریشه کن کردن ظلم و بی عدالتی و حاکمیت عدل و خدمت به محرومین و مستضعفین جهان به پیروزی رسیده است هم اکنون میرود تا با رهبری ولی فقیه زمان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی )، آرمانهای امام راحل را در ایران اسلامی و جهان محقق سازد. اگرچه در قریب به چهار دهه گذشته، دشمنان قسم خورده این نظام نوپا سعی در تضعیف این انقلاب نموده اند لیکن به لطف خدا امروز شاخ و برگ این درخت تنومند در اقصی نقاط جهان گسترده و بارقه امیدی در قلب مسلمانان و مظلومان جهان ایجاد نموده است و به اعتراف دشمنان و اندیشمندان و صاحبنظران ، یکی از قدرتهای مطرح منطقه و جهان بشمار می آید .
اینک که در راستای تحقق کامل اهداف انقلاب اسلامی و اندیشه های زلال و بلند امام ( ره ) و کاربردی کردن نظرات رهبر معظم انقلاب و با نیت وحدت و انسجام کلیه نیروهای انقلاب اسلامی که دارای وجهه انقلابی و دلبستگی به اهداف انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می باشند ، جبهه مردمی انقلاب اسلامی تاسیس گردیده ، با میمون خواندن این حرکت و در راستای شناختی که به چهره مقبول و ولائی موسسین این جبهه دارم ، حمایت خود را از این حرکت ارزشمند و وحدت آفرین نیروهای مردمی انقلاب اسلامی اعلام میدارم . امیداست با این تدبیر انقلابی شاهد یکپارچگی نیروهای مومن و ارزشی در استان و کشورمان باشیم .
سید محمد موحد . ۲۲ دیماه ۱۳۹۵
پی نوشت:
اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به شرح زیر هستند:
1-حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان 2-رضا روستا آزاد 3-محمود خسروی‌وفا 4-حمیدرضا حاجی‌بابایی 5-مهدی محمدی 6-علیرضا مرندی 7-یحیی آل‌اسحاق 8-نادرطالب زاده 9-مرضیه وحید دستجردی 10-مهدی چمران
11 نماینده استان خوزستان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به شرح زیر اعلام کرده‌اند
1-قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان 2-عامر کعبی نماینده مردم آبادان 3-فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک 4-مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان 5-سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر 7-علی‌عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان 8-هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک 9-علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر 10-غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان 11-سید راضی نوری نماینده مردم شوش



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*