اخبار عمومی
اعلام وصول 2
95830
تاریخ انتشار: 1395/10/22 22:20
‎مركز آموزش خانه كارگر گچساران پلمپ شد؛
رئيس خانه كارگر كهگيلويه و بويراحمد: مركز آموزش خانه كارگر گچساران بر اساس اساسنامه خانه كارگر مكلف به آموزش دادن كارگران و خانواده هايشان به صورت رايگان مي باشد و پس از اقدام امروز كارگران به شدت از وضعيت پيش آمده نگران هستند.

عصرجهان-رئيس خانه كارگر كهگيلويه و بويراحمد از پلمپ مركز آموزش خانه کارگر گچساران با پيگيري اداره کل فني و حرفه استان خبر داد.
‎"عليرضا جنتي" رئيس خانه كارگر كهگيلويه و بويراحمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: صبح امروز با پيگيري فني و حرفه ای استان، مركز آموزش اين نهاد خدمات رسان به جامعه كارگري در گچساران پلمپ شده است.
‎وي افزود: فني و حرفه اي پيش از اين از ما خواسته بود كه به صورت رايگان آموزش ندهيم در صورتي كه ما فقط براي خدمات رساني و آموزش رايگان به جامعه كارگري مركز آموزش را در گچساران افتتاح نموديم.
‎جنتي تصريح كرد: از ما خواسته شده تا همانند سایر آموزشگاه مبلغی از این کارگرها دریافت کنیم ولی ما هیچ وقت چنین کاری نمی کنیم حتی اگر صدمرتبه خانه کارگر را پلمب کنند .
وي با بيان اينكه هدف ما خدمت به جامعه كارگري است، گفت: ما همواره پشتيبان كارگران بوده وخواهيم بود و محال است ذره اي از هدفمان عدول كنيم.
رئيس خانه كارگر كهگيلويه و بويراحمد از آموزش هزار نفر ساعت به صورت ماهيانه در اين مركز آموزش خبر داد و بيان داشت: اين مركز بر اساس اساسنامه خانه كارگر مكلف به آموزش دادن كارگران و خانواده هايشان به صورت رايگان مي باشد و پس از اقدام امروز كارگران به شدت از وضعيت پيش آمده نگران هستند.
مشاور استاندار كهگيلويه و بويراحمد در امور كار و كارگري از دستور ويژه استاندار خبر داد و گفت: دكتر "خادمي" دستور ويژه اي داده اند كه هرچه زودتر مركز آموزش خانه كارگر گچساران باز شود .



کانال تلگرام عصر جهان


راه
|
Iran
|
1395/10/23 08:31
  +0

  -0
پاسخ
وقتی کار نباشد وبستری هم برای کارکردن نباشد آموزش معنی ندارد

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*