1403/01/31 12:34


106152
تاریخ انتشار: 1395/11/13 01:42
در دقیقه‌ی 79 معین راشدی بازیکن استقلال اهواز یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. اما مهدی دغاغله در دقیقه‌ی 90 بازی گل پنجم مس را هم به ثمر برساند تا پیروزی درخشان مس در این هفته از همه نظر کامل شود.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محمد ابولیان(نوروزی)
استقلال اهواز 1-مس کرمان 5
*گلها:معین راشدی 79(استقلال اهواز)--مهدی تیکدری دقیقه 10،کیانوش میرزایی دقیقه 56،علی ابراهیمی دقیقه 62 حسین تهامی دقیقه 66-مهدی دغاغله دقیقه 90(مس کرمان)
*اخطار:احسان آغاجاری،مصطفی کیانی (استقلال اهواز)
*داور:علی بای (ضعیف وپرانتقاد ) -کمکها:حسینعلی عابدی ،امید افخمی
*هفته بیست ودوم لیگ دسته یک
*محل برگزاری:ورزشگاه تختی اهواز
*ساعت برگزاری:14:15
*زمین:هموار
*هوا:آفتابی
*تماشاگر:حدود دویست نفر
 🔷استقلال اهواز:سجادمسعودی،مهدی اسلامی،  جابریوسفی(50احمدالجبوری)،احسان آغاجاری،حمداله ابدام،علی کاکه(75مصیب جمعه زاده ) ،حسن معاوی، فرزادمحمدی ،هادی دغاغله (84)،معین راشدی،مصطفی کیانی
*سرمربی:سیاوش بختیاری زاده
 🔶مس کرمان:آرمان شهدادنژاد، مجیدایوبی ، علی فرهنگ(76علی یوسفی ) ،بهنام دااشون ،کیانوش میرزایی (80احسان پورشیخ علی)، وحید اسماعیل بیگی، احمد زنده روح ،مهدی تکیدری (89 رضاستاری) ،علی ابراهیمی،حسین  تهامی، مهدی دغاغله
*سرمربی:منصورابراهیم زاده


شرح بازی
‌در هفته‌ی بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، مسی‌های کرمان که کاملا در دور برگشت بازی‌ها اوج گرفته‌اند، میهمان تیم استقلال اهواز بودند.
پیش از بازی مشخص بود که تیم استقلال اهواز به دلیل شرایط نامساعد خود در جدول از نظر روحی در وضعیت خوبی نیست و مسی‌ها می‌توانند با آرامش از اضطراب حریف در زمین اهواز نهایت استفاده را ببرند.
مهدی تیکدری بعد از آنکه با یک حرکت پا به توپ در دقیقه‌ی 10به زیبایی وارد محوطه‌ی جریمه‌ی حریف شد، با یک ضربه‌ی چیپ همانند بازی رفت دروازه‌ی استقلال اهواز را باز کرد.
پس از دریافت این گل شیرازه روحی و روانی استقلال اهواز از هم پاشید به گونه ای که در دقیقه‌ی 21 بازی احسان آقاجری بازیکنان تیم استقلال با کارت قرمز از زمین اخراج شد و کرمانی ها بر بازی مسلط تر شدند و نیمه‌ی اول با همان تک گل به پایان رسید
اما در نیمه‌ی دوم و در دقیقه‌ی 56 بازی در حالی که استقلال اهواز سراپا حمله شده بود، کیانوش میرزایی با فرار از تله آفساید آبی پوشان اهوازی و با زدن یک ضربه‌ی دقیق برتری مسی‌ها را دو برابر کرد.
در پی تداوم برتری کرمانی ها علیرضا ابراهیمی در دقیقه 62 بازی با یک ضربه‌ی سر که از روی ارسال یک کرنر حاصل شده بود گل سوم تیم مس را هم به ثمر رساند تا پیروزی مس مقتدرانه‌تر هم بشود.
این پایان کار نبود و در دقیقه‌ی 66 حسین تهامی اولین گل خود با پیراهن مس و چهارمین گل تیمش را در این بازی جشن گرفت.
در دقیقه‌ی 79 معین راشدی بازیکن استقلال اهواز یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. اما مهدی دغاغله در دقیقه‌ی 90 بازی گل پنجم مس را هم به ثمر برساند تا پیروزی درخشان مس در این هفته از همه نظر کامل شود.
مس کرمان با این برد مقتدرانه به رده‌ی پنجم جدول صعود و با صدر جدول پنج امتیازی فاصله دارد


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG