1403/01/31 09:42


106191
تاریخ انتشار: 1395/11/15 11:17
در پایان بازیهای هفته نوزدهم تیم های مدعی استقلال رامشیر ،شهرامام دزفول ،آبی پوشان حمیدیه و سپاهان ایذه به ترتیب با کسب امتیازات 43،36،34،33بعنوان تیم های اول تا چهارم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارند.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محمد ابولیان(نوروزی)
هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال خوزستان با انجام هفت بازی و تداوم صدرنشینی استقلال رامشیر به پایان رسید.در مهمرین بازی های این هفته در شهرآورد ایذه تیم های پرسابقه فوتبال دیار کارون سپاهان و آنزان در یک بازی جذاب و دیدنی در روزی که این مسابقه در زیر بارش باران رحمت پی گیری می شد به تساوی یک بر یک دست یافتند.تا اینچنین شاگردان یعقوب سلحشور با توقف در برابر آنزان بهترین فرصت را برای تثبیت جایگاه سومی خود در جدول رده بندی را از دست دهند.
استقلال رامشیر مدعی شماره یک  مسابقات این فصل در سوسنگرد تیم یک دست جنوب این شهر را با حساب چهار بر یک در هم کوبید تا موقعیت خود در صدر جدول رده بندی را تحکیم بخشد. جنوب باغملک در خانه و در دیداری آسان با سه گل از سد تیم انتهای جدولی جم آبادان که روزگاری در فوتبال کشورمان نام آوازه ی داشت گذشت.پارسیان بندرامام خمینی "ره"هم در خانه با یک گل بازی را به شاهین شهر امام دزفول تیم دوم جدول ردبندی واگذارکرد .تا نماینده شایسته دزفول فاصله خود را با صدرنشین فعلی این رقابتها به عدد هفت امتیاز رساند .تیم جاوید کارون اهواز هم در خانه در مصاف با استقلال ویس با نتیجه دو بر یک پیروزشد.اماهمچنان باجمع آوری 16امتیاز هسایه جم آبادان ته جدولی باقی ماند.


پرسپولیس ویس هم در خانه شهباز شادگان با یک گل به برتری دست یافت تا در جدول چهارده تیمی این دوره از رقابتها بالاتر از همشهری خود استقلال این شهر قرارگیرد.
آبی پوشان حمیدیه تیم سوم جدول در خانه پاکدلان آبادان یکی دیگر از قعرنشینان این فصل از مسابقات با دو گل پیروزشد تا با توقف سپاهان مدعی،در این هفته جای نماینده ایذه در مکان سوم جدول رده بندی این رقابت ها را از ان خود نماید.شایان ذکراست در پایان بازیهای هفته نوزدهم تیم های مدعی استقلال رامشیر ،شهرامام دزفول ،آبی پوشان حمیدیه و سپاهان ایذه به ترتیب با کسب امتیازات 43،36،34،33بعنوان تیم های اول تا چهارم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG