1403/01/10 18:53


106607
تاریخ انتشار: 1395/12/14 10:44
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارقین منزل و کشف 10فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،,سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت:با توجه به لزوم برخورد قانونی با سارقین منزل,مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین آن فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان,با تشکیل تیم ویژه ای از کارکنان مجرب پلیس آگاهی و با تجزیه و تحلیل موردی و تطبیقی پرونده ها و استنباط کارآگاهان مبنی بر اینکه سرقتها توسط دو نفر از سارقین حرفه ای صورت می گیرد لذا با جمع آوری مدارک مستدل و مستند و اقدامات فنی و تخصصی و شگرهای خاص پلیسی,مخفیگاه دو نفر از سارقین شناسایی و با طرح دو عملیات مجزا هر دو متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقین پس از دستگیری مورد تحقیق علمی و فنی پلیس قرار گرفته و در مجموع به 10 فقره سرقت منزل معترف گردیدند.

 فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه در برخورد با متهمین و صدور قرار مناسب خاطر نشان ساخت:شایسته است شهروندان گرامی از نگهداری وجه نقد و اشیا قیمتی در منزل و خصوصا در معرض دید خودداری نموده و ضمن تجهیز محل سکونت خود به دوربین و سیستم های ضدسرقت هر نوع رفت و آمد یا موارد مشکوک را سریعا با پلیس110 در میان بگذارند.




بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG