1403/01/09 17:34


170164
تاریخ انتشار: 1396/07/09 23:11
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان:
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: با توجه به ورود ۲هزار مربی پیش دبستانی آموزش و دوره دیده به مقطع دبستان با هدف جایگزین کردن این تعداد آموزش و پرورش خوزستان نیروی واجدالشرایط جذب می کند.

عصرجهان-محمد تقی‌زاده در حاشیه بازدید از مدارس برخی از روستاهای خوزستان از جمله روستای غیزانیه اظهار داشت: در سه سال اخیر 5 هزار نفر به آموزش و پرورش استان خوزستان جذب شده اند از این رو فهرستی از نیروهای جدید نیز به مناطق آموزش و پرورش ابلاغ شده است.


وی افزود: از 2 روز آینده این 2 هزار نفر به عنوان معلم حق‌التدریس کار خود را آغاز می کنند؛ این افراد پیش از این مربی پیش دبستانی بوده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به استخدام دوباره مربیان پیش دبستانی اشاره و بیان کرد: با توجه به ورود 2هزار مربی پیش دبستانی آموزش و دوره دیده به مقطع دبستان با هدف جایگزین کردن این تعداد آموزش و پرورش نیروی واجدالشرایط جذب می‌کند.
وی ضمن بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از صبح دوشنبه هفته جاری به ادارات نواحی چهارگانه اهواز و مناطق مراجعه کنند گفت: امروز با هدف بررسی مسائل مختلف مرتبط با حوزه آموزش و پرورش از برخی مدارس بازدید به عمل آمد/تسنیم




Copy Right 2013 Artmis.ORG