1403/01/10 10:12


170313
تاریخ انتشار: 1396/07/18 22:29
جذب بازیکنان طراز اول کشور در کنار بازیکنان بومی شهرستان و حضور در لیگ های مختلف کشوری و استانی از دیگر اقدامات شایسته باشگاه پتروشیمی بندرامام می باشد که باعث شده تا میزان علاقه مندی و گرایش نوجوانان و جوانان نسبت به این رشته در این شهرستان بیش از پیش افزایش یابد

عصر جهان-باشگاه پتروشیمی بندرامام قهرمان چندین ساله لیگ برتر و یکی از قطب های ویژه ی بسکتبال کشور وحتی غرب آسیا می باشد که در سالهای اخیر عملکرد شایسته ای در جهت ترویج این رشته مفرح و جذاب در استان خوزستان بویژه شهرستان بندر ماهشهر داشته است.

باشگاه پتروشیمی بندرامام با راه اندازی آکادمی های بسکتبال در سطح شهرستان و با بکارگیری مربیان مجرب خارجی در کنار مربیان بومی  گامهای بلندی را در جهت توسعه این رشته در این منطقه برداشته است که از نتایج آن می توان به دعوت چندین بازیکن نوجوان و جوان به اردوهای تیم ملی کشورمان  اشاره کرد.

در سایه مدیریت شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام و با اجرای یک طرح بسیار خوب بازیکنان زیادی از رده های پایین به رده های بالاترراه یافته اند که این مهم از دید کارشناسان بسکتبال استان خوزستان امری بسیار شاخص و کارآمد می باشد که توانسته است انگیزه بازیکنان را دو چندان و در نهایت بانی پیشرفت رده های پایه بسکتبال گردد.

جذب بازیکنان طراز اول کشور در کنار بازیکنان بومی شهرستان و حضور در لیگ های مختلف کشوری و استانی از دیگر اقدامات شایسته باشگاه پتروشیمی بندرامام می باشد که باعث شده تا میزان علاقه مندی و گرایش  نوجوانان و جوانان نسبت به این رشته در این شهرستان بیش از پیش افزایش یابد

حضور تیم نوجوانان پتروشیمی بندرامام با کادر و بازیکنان کاملا بومی و کسب عنوان سومی کشور وقهرمانی دررقابتهای صنایع پتروشیمی ایران نشان از برنامه ریزی درازمدت مدیریتی و نگاه ویژه این باشگاه به رده های پایه است که میتوان با ادامه این روند شاهد شکوفایی استعدادهای نوجوانان این دیار پرآب و نعمت در سطح کشور باشیم ،یکی دیگر از شاخص های اصلی حضور پتروشیمی بندرامام در لیگ های مختلف کشور حضور هواداران متعصب این تیم در دیدارهای خانگی این تیم میباشد که این مهم از شاخص ترین موارد برای توسعه ورزش شهرستان است که بی شک فضای مناسبی را برای جذب جوانان منطقه و …. در یک محیط سالم و ورزشی ایجاد میکند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی بندرامام با مدیریت شایسته شاپور یاوری و حمایت های همه جانبه مهندس امیری مدیرعامل پتروشیمی بندرامام،مهندس نشان زاده رئیس هیئت مدیره و کادر مدیریتی پتروشیمی گام های بسیار ارزشمندی در جهت توسعه ورزش دراین منطقه برداشته اند.

از دیگر عملکرد این باشگاه  ساخت سالن های مختلف توسعه اماکن ورزشی و حمایت عملی از ورزشهای همگانی و نشاط خانواده کارکنان پتروشیمی در این منطقه صنعتی می باشد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG