1403/01/31 12:00


170363
تاریخ انتشار: 1396/07/20 01:50
هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛
تیم استقلال اهواز در بازی مقابل تیم پرسپولیس مشهد بازی را واگذار کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد

عصرجهان-هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با رقابت تیم‌های حاضر در این لیگ در شهرهای مختلف ایران انجام شد.
از 5 نماینده استان خوزستان 4 تیم در نقاط مختلف کشور به مصاف حریفان خود رفتند که خوب درخشیدند و امتیازات کامل این هفته را به دست آوردند.
نفت امیدیه، پخش و پالایش آبادان، کارون اروند خرمشهر و فولاد نوین اهواز در این هفته برای رویایی با حریفان خود به میدان رفتند و توانستند 12 امتیاز این بازی‌ها را ازآن خود کنند.



کسب 3 امتیاز با یک گل

در نخستین دیدار تیم‌های خوزستانی در هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت امیدیه به مصاف کیمیا فرآیند قم رفت.
شکیب سروری، حسن زهرایی، صادق کرمی، مهدی بامداد، مازیار فرخی، محسن طیبی، حسین حجازی، میلاد شریفات، مهدی کاووسی، سعید درفشی، مهدی داغر، ایوب سبحانی، میلاد بیوسه، نصرالله درفشی، محمد فدعمی، سعید روشن، مصدق دریس، پیمان تمیمی، صادق طیبی و سجاد عبدویی بازیکنان نفت امیدیه در بازی با کیمیا فرآیند قم بود.
در نیمه نخست این بازی گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد ولی در نیمه دوم تیم نفت امیدیه توانست گل برتری را توسط یکی از بازیکنانش به ثمر برساند.
در دقیقه 85 حرکت در عمق نصرالله درفشی سبب شد نفت امیدیه به یک گل دست یابد تا با نتیجه یک بر صفر مقابل کیمیا فرآیند قم پیروز شود و 3 امتیاز کامل هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور را نصیب خود کند.

پیروزی پالایش آبادان با 2 گل

در دیگر بازی هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم پخش و پالایش آبادان به مصاف تیم خبیر خرم‌آباد رفت.
علی جمالی، محسن خرمی، مهدی نظری، کاوه مختاری، سجاد شیخی، وحیدسروری، امیرابی، عارف نصاری، حسین غبیشاوی، مجتبی مقتدایی، هومن سعدونی، رسول سعیدیان، حمید موذنی، ابو طالب قنبری، رشید دریس، حسین مختاری، جعفر ساکی، رسول باجلوند، سید سعید حسینی لیست علی فیروزی سرمربی تیم پخش و پالایش آبادان برای رویایی با خبیر خرم‌آباد بود.
در این بازی علیرضا جمالی و فرشید مؤذنی برای تیم پخش و پالایش آبادان گلزنی کردند تا با گل‌های آنها بازی با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسد و خبیر خرم‌آباد از دریافت امتیاز بازی در این هفته باز بماند.

گل سه امتیازی فرشاد بهاروند

در بازی دیگر هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم کارون اروند خرمشهر به عنوان یکی از 5 نماینده خوزستان میزبان قشقایی شیراز بود.
نیمه نخست دیدار تیم‌های کارون اروند خرمشهر با قشقایی شیراز بدون گل پایان یافت و بازیکنان این 2 تیم جنوبی با تقسیم امتیازات این نیمه به رختکن رفتند.
اما بازیکنان تیم کارون اروند خرمشهر از نتیجه مساوی بدون گل رضایت نداشتند و تمام تلاش خود را انجام دادند تا بتوانند گلی را وارد دروازه حریف کنند.
تلاش بازیکنان کارون اروند خرمشهر نتیجه داد زیرا این تیم توانست در دقیقه 83 با ضربه فرشاد بهاروند به گل برسد و تیم قشقایی شیراز را شکست دهد.

دشت 3 امتیاز توسط فولاد نوین اهواز

تیم فولاد نوین اهواز  نیز که قرار بود در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم وحدت یزد به میدان برود به دلیل حذف تیم یزدی از گردونه رقابت‌ها 3 امتیاز بازی را کسب کرد.
در آخرین بازی نمایندگان خوزستان در مسابقات هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، یک دیدار بین تیم‌های پرسپولیس مشهد و استقلال اهواز در استادیوم تختی مشهد انجام شد.
میلاد جعفری، محمد سیاه، امین هاشمی‌فر، میلاد بحرانی‌پور، حمزه حدادی، سینا کناری، ستار دراجی، مکی شریفی، محسن عرب، ایمان شرف‌آبادی و صابر نصیری برای تیم استقلا اهواز به میدان رفتند.
 در دقیقه 32 این بازی تیم میزبان در پی ارسال کرنر با ضربه سر علی‌اکبر مقصودی دروازه استقلال اهواز را باز کرد.

باخت استقلال اهواز با گل‌های پنالتی

در دقایق پایانی نیمه نخست میلاد جعفری دروازه‌بان استقلال مصدوم شد و پس از انتقال به خارج از میدان تعویض و جایش را به فرید حلافی داد.
در دقیقه 57 بازی محمد معصومیان با ضربه پنالتی برای بار دوم دروازه استقلال اهواز را باز کرد تا کار اهوازیا برای ادامه بازی سخت تر شود.
پس از آن حملات استقلال اهواز ادامه یافت و در دقیقه 76 با ضربه سر ستار دراجی دروازه پرسپولیس را باز شد.
در دقیقه 83 پنالتی دیگری به‌سود تیم پرسپولیس اعلام شد و دوباره محمد معصومیان از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال اهواز را باز کرد.
بازیکنان استقلال اهواز در دقیقه 92 صاحب پنالتی دیگری شدند که امین هاشمی‌فر پشت توپ قرار گرفت و پنالتی را تبدیل به گل کرد.
این بازی در پایان با نتیجه 3 بر 2 به نفع پرسپولیس مشهد پایان یافت و استقلال اهواز در این هفته ناکام ماند/تسنیم




Copy Right 2013 Artmis.ORG