1403/01/09 22:50


1749
تاریخ انتشار: 1393/05/14 03:10
فرماندار شهرستان ایذه
جهانبخش قلاوند امشب در جلسه کمیسیون حفاری این شهرستان اظهار کرد: اصل و هدف از اجرای پروژه‌های عمرانی پیشرفت و توسعه بوده و راه‌اندازی پروژه‌های مختلف در یک شهر نشان‌دهنده سرزنده بودن آن شهر است.
فرماندار شهرستان ایذه
دستگاه‌های اجرایی ایذه با رها کردن نوارهای حفاری به شهروندان فشار روانی وارد نکنند

 

خبرگزاری فارس: دستگاه‌های اجرایی ایذه با رها کردن نوارهای حفاری به شهروندان فشار روانی وارد نکنند
 

جهانبخش قلاوند امشب در جلسه کمیسیون حفاری این شهرستان اظهار کرد: اصل و هدف از اجرای پروژه‌های عمرانی پیشرفت و توسعه بوده و راه‌اندازی پروژه‌های مختلف در یک شهر نشان‌دهنده سرزنده بودن آن شهر است.

وی تصریح کرد: مشکلات به وجود آمده بعد از اجرای پروژه‌ها همچون باقی ماندن ضایعات، ترمیم نشدن آسفالت و رها شدن نوارهای حفاری روی روان مردم اثرگذار بوده و این مسئله تأسف برانگیز است.

قلاوند با بیان اینکه مبنای اجرای پروژه‌ها در شهرستان باید براساس اجرای قانون باشد، تاکید کرد: برای انجام مراحل اجرای پروژه‌ها باید هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد و تا پایان نیافتن کلی فاز در حال اجرا، پیمانکاران اقدام به اجرای فاز دیگری نکنند.

وی در ادامه طرح فاضلاب شهرستان را یکی از پروژه‌های مهم دانست و تصریح کرد: برای انجام سریع‌تر این پروژه‌ها پیمانکاران مربوطه باید چاره‌ای بیاندیشند.

فرماندار ایذه با بیان اینکه بافت برخی از محلات شهر قدیمی بوده و طول کشیدن عملیات فاضلاب باعث بوجود آمدن معضل و افزایش نگرانی‌های شهروندان خواهد شد، از مجری طرح خواست تا با انجام هر چه سریع‌تر و منظم‌تر این طرح به حقوق مردم احترام گذاشته تا حق آنها پایمال نشود.

منبع: فارس




Copy Right 2013 Artmis.ORG