1403/01/29 02:05


1789
تاریخ انتشار: 1393/05/18 13:13
خبر خوزستان
امروز صبح خانواده 28 نفر از کارگران اخراجی حراست شرکت نفت امیدیه که اوایل سال جاری به بهانه عدم تامین بودجه درآمدی از کار اخراج شده بودندمقابل حراست شرکت نفت امیدیه تجمع کردند.
 
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان: امروز صبح خانواده 28 نفر از کارگران اخراجی حراست شرکت نفت امیدیه که اوایل سال جاری به بهانه عدم تامین بودجه درآمدی از کار اخراج شده بودندمقابل حراست شرکت نفت امیدیه تجمع کردند.

پس از مکاتبات و رایزنی های فراوان فرماندار و نماینده امیدیه با مدیران نفت مبنی بر بازگشت این نیروها به کار ، اما هنوز هیچ گونه اقدام موثری صورت نگرفته است و هر بار به یک بهانه این مسئله را به تاخیر می اندازند.

گفتنی است سال 91 در دولت دهم 28 نفر از بسیجیان امیدیه جهت حراست از چاههای نفت به کار گرفته شدند که البته به گفته مدیران وقت این تامین منبع درآمدی نیز صورت گرفته بود اما درست لحظه روی کار آمدن دولت جدید این نیروها از کار برکنار و اشتغال آنها را با روش موجود منتفی شد.

امروز صبح به همین دلیل تعدادی از خانواده این کارگران به امید توجه مسئولین و مدیران مناطق نفت خیز و شرکت بهره برداری نفت و گاز امیدیه در مقابل درب ورودی اجتماع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت این نیروها شدند.

خبرهای تکمیلی این اجتماع اعتراضی متعاقبا منتشر میشود.

 

منبع:امید نیوز




Copy Right 2013 Artmis.ORG