1403/01/09 13:06


180402
تاریخ انتشار: 1396/07/22 01:08
وینفرد شفر نتوانست کار خود را با استقلال با برد شروع کند

عصر جهان-وینفرد شفر نتوانست کار خود را با استقلال با برد شروع کند. استقلال در اولین حضور سرمربی آلمانی‌اش دیروز در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی از هفته نهم لیگ برتر انجام می‌شد و دو تیم نتوانستند نمایش مطلوبی داشته باشند. در این بازی سرد دو تیم نتوانستند موقعیت گل ایجاد کنند. به‌هرترتیب هواداران استقلال از اولین نمایش تیمشان زیر نظر شفر رضایت نداشتند و نارضایتی نسبت به عملکرد تیم از سکوها به گوش رسید. استقلال پس از کناررفتن علیرضا منصوریان در بازی هفته هشتم با هدایت میک‌مک درموت سپیدرود را برد اما با تساوی در بازی دیروز به رده دوازدهم جدول سقوط کرد.


در دیگر بازی‌های دیروز پارس جنوبی جم، صدرنشین لیگ برتر در خانه تراکتورسازی به نتیجه یک بر یک رسید. ابتدا عارف آغاسی، مدافع تراکتورسازی در دقیقه ۵۶ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد اما تنها سه دقیقه بعد، محمد ایران‌پوریان، مدافع باتجربه میزبان به زیبایی کار را به تساوی کشاند. ایران پوریان با این گل چهارگله شد. شاگردان مهدی تارتار با این تساوی ۱۹امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس ۱۷امتیازی در رده نخست باقی ماندند. این برای سومین هفته متوالی است که پارس مساوی مي‌کند. این تیم تنها تیم بدون شکست لیگ است.
سپاهان که شرایطی بحرانی در جدول داشت سرانجام به برد رسید. این تیم در ورزشگاه نقش جهان با دو گل از سد سیاه‌جامگان مشهد گذشت و بعد از چهار هفته توانست طعم پیروزی را بچشد. گل‌های سپاهان را در این دیدار جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه ۶۵ و رضا میرزایی در دقیقه ۸۹ وارد دروازه تیم میثاقیان کردند. با این نتیجه زلاتکو کرانچار خطر اخراج‌شدن را از خودش دور کرد. سیاه‌جامگان هفت هفته است كه برنده نشده و در سه بازی اخیر خود شکست خورده است. یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته نهم در مشهد رقم خورد. پدیده مشهد که بازهم موفق نشد در ورزشگاه امام رضا به میدان برود، در ورزشگاه ثامن میزبان ذوب‌آهن بود که این بازی پرکش‌وقوس با تساوی  ٢- ٢ به پایان رسید. ذوب‌آهن ابتدا با دو گل از میزبان خود پیش افتاد اما پدیده تیم باکیفیت این فصل کار را به تساوی کشاند. پدیده می‌توانست برنده این بازی شود. محمد قاضی که زننده گل دوم پدیده بود، نتوانست پنالتی‌اش را گل کند تا بازگشت پدیده تکمیل شود. قاضی با همان یک گل شش‌گله شد و به صدر جدول گل‌زنان صعود کرد.
علی دایی هم نتوانست پس از چند هفته ناکامی به برد برسد. سایپا میزبان سپیدرود بود و تا آخرین ثانیه یک-صفر جلو بود که گل محمد نزهتی کار را به تساوی کشاند. سایپا در پنج هفته اخیر پیروز نشده است.
در آبادان در بازگشت حمید درخشان به نیمکت نفت تهران این تیم میهمان نفت آبادان بود که با یک گل شكست خورد. جاسم کرار زننده تک‌گل میزبان بود.
پرسپولیس با برد به مسقط رفت
دو بازی هفته نهم پنجشنبه برگزار شد. پرسپولیس پس از کسب سه نتیجه نامطلوب در لیگ برتر و آسیا دوباره به ریل موفقیت برگشت. قهرمان فصل قبل پنجشنبه در اهواز میهمان استقلال خوزستان بود و موفق شد یک برد بدون دردسر کسب کند. قرمزها در همان ٣٠ دقیقه ابتدایی بازی سه گل به حریف خود زدند. در ادامه یک گل خوردند و یک پنالتی خراب کردند تا بازی با برد ٣ -یک پرسپولیس به پایان برسد. قرمزها سه‌شنبه بازی برگشت خود مقابل الهلال را برگزار مي‌کنند. پرسپولیس در بازی رفت ٤ -صفر بازنده شده و برای صعود به یک معجزه نیاز دارد.


برانکو ایوانکوویچ پس از بازی درباره اینکه احتمال صعود پرسپولیس به فینال آسیا وجود دارد، گفت: «یک بازی سخت در انتظارمان است. این یک افتخار بزرگ است که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم اما متأسفانه بازی دور رفت را با نتیجه ۴ بر صفر باختیم ولی تا جایی که امید است تلاش می‌کنیم تا صعود کنیم. همان‌طور که دیدید تا دقیقه ۳۰، سه گل زدیم؛ یعنی این نشان می‌دهد که می‌توانیم به بازی برگردیم اما نیاز داریم غایبان بازی رفت به این بازی برسند». پرسپولیس در بازی پنجشنبه از چند بازیکن خود استفاده نکرد. ستاره این بازی علی علیپور، مهاجم جوان پرسپولیس بود که دو گل زد. پرسپولیس با این برد ١٧امتیازی شد و به رده دوم لیگ صعود کرد. پرسپولیس فاصله خود با پارس جنوبی را هم به دو امتیاز کاهش داد.
در دیگر بازی پنجشنبه پیکان موفق شد با یک گل گسترش فولاد تبریز را با سرمربی جدیدش فیروز کریمی شکست دهد. این برد پنجمین پیروزی متوالی پیکان در این فصل بود و باعث شد این تیم در جمع مدعیان و در رده سوم قرار بگیرد/شرق




Copy Right 2013 Artmis.ORG