1403/01/31 02:09


180440
تاریخ انتشار: 1396/07/25 21:27
فرماندار باشت:
سید مسعود حسینی افزود : در روستا ها پنج در صد بودجه دهیاری ها به حوزه فرهنگ اختصاص دارد که دهیاران می توانند در زمینه کتاب و کتابخوانی آن را هزینه کنند.

عصر جهان-سید مسعود حسینی فرماندار باشت در جلسه هماهنگی جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب ضمن مهم بر شمردن ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و نهادینه شدن این موضوع می تواند بسیاری از انحرافات در جامعه را به سمت مسیر درست هدایت کند.
فرماندار باشت به لزوم تعیین هدف در این راستا اشاره و گفت: در هر مسیر جهت نیل به اهداف لازم و ضروریست هدفگذاری مشخص و ملموس صورت گیرد تا بتوان روند پیشرفت کار را بررسی و کاستی ها را بر طرف کرد
وی افزود:می توان با برنامه ریزی مدون در مناطقی که روستا ها به صورت نزدیک به هم هستند یک مکان یا روستای مشخص را به عنوان روستای قمر در نظر گرفت تا بتوان به صورت بهتر مدیریت کرد.
مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت به همراهی تمام دستگاه ها جهت نیل به هدف اشاره و گفت: در حوزه فرهنگ و کتاب و کتابخوانی لازم و ضروریست تمام دستگاه های اداری و مردم نهاد به همدیگر همکاری داشته باشند تا بتوان به نتایج مطلوب دست یافت.
وی افزود : در روستا ها پنج در صد بودجه دهیاری ها به حوزه فرهنگ اختصاص دارد که دهیاران می توانند در زمینه کتاب و کتابخوانی آن را هزینه کنند.
حسینی در ادامه افزود: زیر بنای تمام ارکان هر جامعه ای فرهنگ است و تا زمانی که فرهنگ ارتقاء پیدا نکند نخواهیم توانست در تمام شئون به جایگاه مطلوب دست پیدا کنیم.
خبرنگار/پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG