1403/02/01 17:38


180754
تاریخ انتشار: 1396/08/22 19:54
شهردار ایذه:
مهندس اسدی: در حال حاضر شهرداری تقریبا ۲۰ میلیارد بدهکار است و احتمال افزایش بدهکاری هم هست که اغلب این بدهکاری مطالبات پیمانکاران و مالکان زمین هایی است که با شهرداری مشکل تملک داشته اند و حکم محکومیت شهرداری را در دست دارند که سال هاست پول خود را دریافت نکرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، مهندس اسدی شهردار ایذه در جلسه شورای شهر گفت: شرایط فعلی شرایط خوبی نیست و شهرداری در شرایط بحرانی است، هر روز شاهد این هستیم که یک فرد با یک حکم محکومیت شهرداری وارد ساختمان شهرداری میشود به دنبال طلب خود هست.

در حال حاضر شهرداری تقریبا ۲۰ میلیارد بدهکار است و احتمال افزایش بدهکاری هم هست که اغلب این بدهکاری مطالبات پیمانکاران و مالکان زمین هایی است که با شهرداری مشکل تملک داشته اند و حکم محکومیت شهرداری را در دست دارند که سال هاست پول خود را دریافت نکرده اند.

شهرداری ایذه تقریبا ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ازوصول اوراق و طلب های اداری خود وصول کرده است که که این مبلغ حتی نمیتواند ۵۰ درصد بدهکاری مارا بپردازد.

اسدی در پایان گفت: یک کارگروه یا کمیسیون حقوقی متشکل از چند وکیل خِبره و تعدادی از مهندسین و مسئول امور حقوقی شهرداری تشکیل شده است که انشاالله با هماهنگی وهمکاری با مسئولین دادگستری و مراجع قضایی شهرستان و استان به دنبال احقاق حقوق شهرداری باشیم و اینکه چه اتفاقاتی دست به دست هم داده است که امروز شاهد این باشیم که درآمد و بودجه ای که باید خرج عمران و آبادی مردم شود را باید بابت احکام قضایی بپردازیم.

خبرنگار/رحیم آورچه




Copy Right 2013 Artmis.ORG