1403/02/05 17:21


180866
تاریخ انتشار: 1396/08/30 15:52
عملیات اجرایی نوسازی و تکمیل یادمان شهدای گمنام ایذه طی آیینی و با حضور مسئولین شهرستان آغاز شد

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان ،صبح دوشنبه 29 آبان ماه با حضور مسئولین شهرستان در محل تپه نورالشهداء عملیات پروژه نوسازی ، ساخت و تکمیل بارگاه مطهر 5 شهید گمنام شهرستان آغاز گردید .

در این مراسم حضرت حجه الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان با خوشامدگویی به حضار و مدعوین با اشاره به سخنان و فرامین امیرالمومنین علی (ع) گفت خداوند جهاد را بعنوان باغ و برای آن باغ ، دربی نیز برای خاصه خوبی های الهی گشود که هر کسی توفیق ورود در این باغ و مسیر را ندارد . 

امام جمعه شهرستان با اشاره به ارزش شهادت اظهار کرد ارزش شهادت چیزی نیست که بر ماها مخفی بماند گرچه حقیقت شهادت بر ما زمینی ها مخفی است خصوصا" شهدایی که گمنام هستند و هر چه انسان در مسیر زندگی اش گمنامانه تر عمل نماید اجر و ارزش او بلاشک بیشتر خواهد بود .

امام جمعه شهرستان گفت شهداء برای امنیت ، آسایش ، ناموس و حفظ تمامیت عرضی این سرزمین از جان و مال خود گذشتند ولی ما در خدمت به شهداء کم کاری کردیم و شرمنده آنان هستیم .

ریس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در پایان از مهندس اسدی زاده شهردار ایذه و بانیان این اقدام ارزشمند تشکر و قدردانی نمودند .

اسماعیل پور ریاست شورای اسلامی شهر نیز در ادامه با جملاتی کوتاه با خوشامد گویی به مدعوین و با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت و پیشینه این فرهنگ در شهرستان گفت امیدواریم بتوانیم جایگاهی که شایسته مقام و ارزش شهداست را در این مکان ایجاد نمائیم و شاهد رونق گرفتن این بارگاه زیارتی شویم .

در پایان مهندس اسدی زاده شهردار ایذه با خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین در این مراسم گفت وقتی وضعیت نابسامان و نازیبای بارگاه شهدای گمنام را رویت نمودم به اعضای شورای اسلامی شهر قول دادم که در اولین اقدام خود در شهرداری پروژه ساخت و تکمیل بارگاه شهدای گمنام را در راس برنامه های خود قرار دهم که امروز خوشبختانه ما شاهد مراسم شروع بکار این پروژه هستیم .

شهردار ایذه گفت این پروژه را با اعتباری معادل یک میلیاردو پانصد میلیون ریال شروع و ان شاالله تا شش ماه آینده این پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهیم رساند .

شهردار ایذه گفت پس از تکمیل و ساخت بارگاه مطهر به امید خدا و کمک مسئولین شهر ، فاز دوم طراحی تپه نورالشهداء را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد که ان شاالله جزئیات این طرح را در روزهای آتی به سمع و نظر شهروندان خواهیم رساند . 

 در بخش پایانی مراسم ، عملیات شروع بکار نوسازی بارگاه در حضور مسئولین و مدعوین آغاز گردید




Copy Right 2013 Artmis.ORG