1403/01/09 14:48


180920
تاریخ انتشار: 1396/09/06 23:46
.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از پرونده سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از تبرئه سعید مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی شوکه شده است، گفت: امیدوارم که رئیس قوه قضائیه، آقای اژه‌ای و دادستان کل کشور به این پرونده ورود کرده و نسبت به حکم صادر شده اعتراض کند؛ چراکه در این پرونده بیت‌المال و معیشت مردم مدنظر قرار نگرفته است.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در رابطه با تبرئه سعید مرتضوی در بخش نخست پرونده تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی گفت: من هنگامی که این خبر را شنیدم، شوکه شدم. پرونده تخلفات بابک زنجانی با تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی افشا شد اما برای بابک زنجانی حکم اعدام می‌دهند و سعید مرتضوی را تبرئه می‌کنند.

سازمان تامین اجتماعی نسبت به تبرئه شدن مرتضوی اعتراض کند

وی ادامه داد: البته صلاح مملکت خویش را خسروان دانند و قضات مستقل است اما باید یک وحدت رویه‌ای هم وجود داشته باشد.

نماینده ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه ۴۱ میلیون نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند، اظهار داشت: سزاوار نیست با اموال ۴۱ میلیون نفر تحت پوشش تامین اجتماعی همانند اموال شخصی برخورد شود و از آن برای مصارف شخصی استفاده کرد. من امیدوار هستم که سازمان تامین اجتماعی نسبت به صدور این حکم اعتراض کند و مراجع قضایی نیز با حساسیت بیشتری به این پرونده رسیدگی کند. اگر زندان را تعلیق کردند باید حکم به رد مال می‌دادند.

دستگاه قضایی حداقل حکم رد مال را صادر می‌کرد

قاضی‌پور با تاکید بر اینکه این انتظار وجود داشت که حداقل دستگاه قضایی حکم رد مال از سوی مرتضوی را صادر کند، تصریح کرد: من امیدوارم که رئیس قوه قضائیه، آقای اژه‌ای و دادستان کل کشور به این پرونده ورود کرده و نسبت به حکم صادر شده اعتراض کند؛ چراکه در این پرونده بیت‌المال و معیشت مردم مدنظر قرار نگرفته است.

وی افزود: فساد اخلاقی و اجتماعی با فساد اقتصادی آغاز می‌شود و این مساله می‌تواند پایه‌های نظام را تخریب کند. ما باید انضباط مالی و در شان حکومت امام علی (ع) داشته باشیم.




Copy Right 2013 Artmis.ORG