1403/01/31 04:22


180945
تاریخ انتشار: 1396/09/08 14:07
حق بدهید به تیمم امیدوار باشم
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران به آینده شاگردانش خیلی امیدوار است و اینکه آنها شایسته جایگاه خیلی بهتری در جدول رده‌بندی هستند

عصر جهان-مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال، اظهار داشت: ما با وجود اینکه در دو بازی قبلی فقط یک امتیاز گرفتیم، اما چون توانستیم بازی‌های خوبی را ارائه بدهیم، باید حق بدهید که به تیم‌مان امیدوار باشیم. من به بازیکنانم خیلی امیدوارم. آنها در آینده ثابت خواهد کرد که شایسته جایگاه خیلی بهتری در جدول رده‌بندی هستند.

وی افزود: بازی با استقلال اگرچه دیدار بسیار مهمی است، اما با آمادگی و شور و اشتیاقی که من در بازیکنانم می‌بینم به نتیجه این مسابقه بسیار امیدوار هستم. اگر بتوانیم بازی‌های منظم و موفق خود را مقابل استقلال هم ارائه بدهیم به آنچه می‌خواهیم، می‌رسیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در پاسخ به این سؤال که به راهکاری برای پیروزی مقابل استقلال اندیشیده است، عنوان کرد: ما براساس ظرفیت خودمان و قابلیت حریف تاکتیک خود را طراحی می‌کنیم. برای بازی فردا هم شانس موفقیت داریم و در این مسابقه خواهید دید چه تدابیری برای شکست استقلال اندیشیده‌ایم.

جلالی با تأکید بر اینکه تیمش در دو بازی گذشته عملکر خوبی داشته و دچار افت نشده است، اضافه کرد: شما اگر بازی ما مقابل نفت آبادان و استقلال خوزستان را دیده باشید، متوجه می‌شوید موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان‌مان ایجاد کردیم، اما نتوانستیم از آنها سود ببریم. البته این مسائل در فوتبال طبیعی است. بعضی مواقع شما خوب بازی نمی‌کنید، اما نتیجه می‌گیرید و برخی اوقات هم در عین حال که خوب بازی می‌کنید، نتیجه نمی‌گیرید.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا وعده‌هایش مورد خارجی‌های پیکان مبنی بر اینکه آنها در حد منشا هستند عملی نشد و گویا قرار است او هر سه بازیکن خارجی تیمش را نیم‌فصل کنار بگذارد، عنوان کرد: نه این‌طور نیست. ما از جمع خارجی‌های‌مان فقط از یکی از آنها رضایت نداریم و دو نفر دیگر بازیکنان خوبی هستند، اما به خاطر شرایط آسیب‌دیدگی نتوانستند قابلیت خود را به نمایش بگذارند. در بازی با استقلال خوزستان ما نیمی از بازیکنان‌مان را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم، اما خوشبختانه برای بازی فردا شرایط‌مان بهتر است. در کل می‌خواهم بگویم یکی از بازیکنان خارجی ما به دلیل اینکه مصدوم شد نتوانست روند خوبی را در پیش بگیرد و دو بازیکن دیگر کیفیت بالایی دارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در پایان راجع به اینکه آیا باسیل، مهاجم نیجریه‌ای پیکانی‌ها با وجود آسیب‌دیدگی جذب این تیم شده است، گفت: نه، این‌طور نیست. ما او را در بازی با سیاه‌جامگان به مدت 20 دقیقه به میدان فرستادیم که عالی بازی کرد، اما متاسفانه در تمرینات دچار مصدومیت شد و سه هفته دور از تیم بود. وقتی هم برگشت مجدداً از همان ناحیه آسیب دید تا مصدومیتش طولانی شود./تسنیم




Copy Right 2013 Artmis.ORG