1403/01/31 02:34


180974
تاریخ انتشار: 1396/09/11 22:20
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 2 باند از سارقان منازل اهوازی متشکل از چهار نفر سارق شناسایی و منهدم شد

به گزارش عصر جهان سردار حیدر عباس زاده روز شنبه در آیین رونمایی از کشفیات سرقت لوازم خانگی، گوشی موبایل و ... اظهار کرد: در پی گزارش بیش از 50 فقره سرقت در برخی مناطق شهرستان اهواز شامل کیانپارس، کیان‌آباد، گلستان و منطقه 22 بهمن، شناسایی این سرقتها در دستور کار پلیس آگاهی مناطق شرق و غرب اهواز قرار گرفت.

وی با اشاره به این که در این رابطه چهار نفر دستگیر شد افزود: کارآگاهان پلیس در منطقه غرب اهواز موفق شدند در زمان مناسبی 2 باندی که اقدام به این سرقت ها می کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اموال کشف شده مربوط به منازل است که همه مال باختگان نیز به محل آمده و اموال خود را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: سارقان در تحقیقات اولیه به بیش از 50 فقره سرقت در مناطق مذکور اقرار کردند و سه دستگاه خودرویی که اموال مسروقه با آنها جابجایی می‌شد نیز شناسایی و توقیف شد.

سردار عباس زاده بیان کرد: نیروی انتظامی استان، پلیس آگاهی در مرکز استان و همه شهرستان ها مصمم‌اند با همه سارقانی که محیط را برای مردم استان ناامن می‌کنند برخورد جدی کنند. 

وی توضیح داد: یکی از مهمترین راهکارهای اجرایی برای کاهش سرقت ها شناسایی و دستگیری سارقان است چراکه با شناسایی آن‌ها و تشکیل پرونده بخشی از سرقتها کاهش می یابد.

فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: راهکارهای موثر دیگر همکاری شهروندان با نیروی انتظامی است، شهروندان می‌توانند هنگام ترک منزل به همسایگان و نزدیکان خود، خالی بودن منزلشان را سفارش کنند.

وی با تاکید براینکه سال جاری نسبت به سال گذشته شاهدافزایش کشفیات سرقتها در سطح استان بودیم توضیح داد: برهمین اساس کاهش قابل توجه میزان سرقتها تا پایان سال جاری پیش بینی شود/ایرنا




Copy Right 2013 Artmis.ORG